ΟΙ ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ…

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ

(Η ανθρώπινη και κοινωνική διάσταση μιας ιστορίας πάθους)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Συλλεκτικό» θεωρείται πλέον, το ρεπορτάζ της εφημερίδας Espresso, σύμφωνα με το οποίο η κυρία (νησιώτη) δημάρχου μπουκάρει σε δωμάτιο ξενοδοχείο του νησιού και βλέπει τον άντρα της (δήμαρχο), τον αντιδήμαρχο, τον αδελφό μιας διάσημης περσόνας και τον Αλβανό μάγειρα να παίζουν «πλακωτό» χωρίς το τάβλι.

Η κυρία δημάρχου… μεταφέρθηκε στα επείγοντα του νοσοκομείου και λίγο μετά στο ίδιο νοσοκομείο μεταφέρθηκε και ο Αλβανός μάγειρας (σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ).

Για τους υπόλοιπους, δήμαρχο, αντιδήμαρχο και αδελφό διάσημης, δεν υπάρχουν πληροφορίες μέχρι στιγμής. Προφανώς μετά το «αναπάντεχο» θα έμειναν πίσω για να δρομολογήσουν τα μερεμέτια που πρέπει να γίνουν την συγκεκριμένη περίοδο στην ξενοδοχειακή μονάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ, όμως, ΚΟΡΥΦΑΙΟ πρόσωπο στην ταινία μας, δεν αναφέρεται από τον συντάκτη – ρεπόρτερ – συνάδελφο πουθενά, παρά τον κομβικό ρόλο της στο στόρυ..

Η ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ, αφεντικό, την ώρα που σκούπιζε στο διπλανό δωμάτιο, έγινε αυτήκοος και αυτόπτης μάρτυρας του «πάρτι για τέσσερις». Μπορεί κάποιος να μπει στην θέση αυτής της γυναίκας; Μπορεί να αντιληφθεί την κορδέλα των συναισθημάτων που ξεπήδησαν μέσα της, μέχρι να πιάσει το κινητό της για να ενημερώσει την κυρία δημάρχου…

Καταρχάς, άκουσε… άκουσε; Τι άκουσε;;; Προφανώς θορύβους. Τι θορύβους όμως; Συνειδητοποιεί σε δευτερόλεπτα ότι οι «θόρυβοι» δεν προέρχονται από «Μπίμπο» αλλοδαπές. Οι φωνές δεν πριμάρουν. Σκύβει… Κολλάει το μάτι στην τρύπα της γρίλιας και βλέπει δύο άντρες σε καρέκλα και δύο σε σκαμπό…

Η αναπνοή της κόβεται και οι σφυγμοί καλπάζουν…

Πιάνει το πιο σταθερό αντικείμενο που βρίσκει. Δεν είναι άλλο από το κινητό της. Στηρίζει το ταραγμένο κορμί της στο σκουπόξυλο και σχηματίζει τον αριθμό της κυρίας δημάρχου… Η φωνή της είναι «κατσαρή» από το τρέμουλο (της καμαριέρας η φωνή). Δίνει «στίγμα» για θέμα «κέρατου», χωρίς να περιγράψει το κόσνεπτ της τετράδας… Ψεκάζεται με άζαξ με άρωμα λεμόνι, αφού δεν έχει evian, καθότι καμαριέρα… Ο ψεκασμός δεν κατευνάζει την ταραχή… βλέπει την χλωρίνη. Την βουτάει και αναπνέει ηδονικά το χλώριο… Συνέρχεται. Περιμένει στην καγκελόπορτα την κυρία δημάρχου.

Η δημαρχέσσα φτάνει φορώντας μαύρα γυαλιά πιατέλες με χρυσό μπράτσο. Η καμαριέρα χύνεται στην αγκαλιά της. Η δημαρχέσσα την παρηγορεί καταρχάς. Προχωρεί, η σύζυγος τώρα, υποβαστάζοντας την καμαριέρα. Φτάνουν στην ένοχη πόρτα. Με το κλειδί ασφαλείας η καμαριέρα ανοίγει την πόρτα και… στα επόμενα δέκα δευτερόλεπτα… το επόμενο τηλεφώνημα από το κινητό της καμαριέρας είναι στο νοσοκομείο του νησιού…

Εκεί μεταφέρεται η σύζυγος του δημάρχου. Λίγο αργότερα, μεταφέρεται, ημιλυπόθυμος και ο Αλβανός Μάγειρας (Το «Μ» το βάζω κεφαλαίο, τιμής ένεκεν, καθώς όλοι αντιλαμβανόμαστε για το τι μπορεί να κάνει ένας μετανάστης για να προσληφθεί ως εποχιακός στην συγκεκριμένη δημαρχία).

Και το θέμα ΜΟΥ είναι ότι… ενώ δίνονται όλες οι πληροφορίες για τους πρωταγωνιστές της ταινίας μας… ΔΕΝ υπάρχει καμία, μα καμία, πληροφόρηση για την καμαριέρα.

ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ (στην ιστορία)

Η espresso ΔΕΝ θα είχε ρεπορτάζ.

Η κυρία Δημάρχου θα καμάρωνε στην παρέλαση δίπλα στον σύζυγο που θα καμάρωνε έχοντας δίπλα του τον αντιδήμαρχο. Θα καμάρωναν δηλαδή όλοι για λάθος λόγους.

Ο μετανάστης αλλοδαπός μάγειρας, θα συνέχιζε να εξαντλείται καθώς…
«φουλ τάιμ» στην κουζίνα και «πάρτ ταιμ» στο δωμάτιο… ένα κορμί με δύο χέρια τι να πρωτο-σώσει…

Προτείνω, λοιπόν, να αρχίσει η θεσμοθέτηση ενός αριστείου για τις οικιακές βοηθούς
Κάθε σαιζόν, τηλεοπτική εννοώ, θα βραβεύεται (το ΕΘΝΟΣ θα συνεχίσει να έχει την διαχείριση του θεσμού), η οικιακή βοηθός που συνέβαλε στην εξέλιξη της πληροφορίας και της ενημέρωσης…

Πως δηλαδή, βραβεύεται, ο καλύτερος ρεπόρτερ; Πως βραβεύεται ο πιο αγαπητός παρουσιαστής; Ε… Αντώνη μου, πρέπει να δρομολογήσεις… βραβείο για την συγκεκριμένη ομάδα, (οικιακές βοηθοί, καμαριέρες, τροφοί) και εγώ διατίθεμαι να φτιάξω τις προτεινόμενες κατηγορίες .

ΠΡΟΣ ΤΑΣΟ ΤΡΥΦΩΝΟΣ ΚΑΙ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΔΡΟΥΤΣΑ

Αγαπούλες μου… νομίζω ότι η Μαργαρίτα πρέπει να αναδειχθεί σε «μούσα» της Βίκυ Καγιά… Όταν η Βίκυ έλεγε ότι τα μοντέλα είναι «ευλογημένα» γιατί δεν χρειάζεται να μορφωθούν για να κερδίσουν χρήματα , στο συννεφάκι του μυαλού της είχε την Μαργαρίτα μας.

Άκουγα με προσοχή τις προάλλες τις ιστορικές γνώσεις της Μαργαρίτας μας για την Μικρασιατική καταστροφή… Εντυπωσιάστηκα με τις αποκαλύψεις της. Νομίζω ότι ο Θάνος Βερέμης θα αποκτούσε κόμπλεξ.

Η Μαργαρίτα αποκάλυψε στον Τάσο ότι η Μικρασιατική καταστροφή αφορούσε στην καταστροφή της Μικράς Ασίας η οποία ονομάστηκε «ΜΙΚΡΑ», γιατί είναι μικρή .Φυσικά είχε προηγηθεί η αφήγηση της Μαργαρίτας για το πότε ξεκίνησε ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος . Εκεί πάντως που παραλίγο να μου φύγει το τιμόνι από τα χέρια , ήταν όταν αναφερόμενη στον ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ είπε ότι ήταν εκείνος που ήθελε πιο κοσμικούς τους Τούρκους για να συμπληρώσει ο Τάσος Τρύφωνος: «κάτι σαν την Μαριλένα Παναγιωτοπούλου, αγαπούλα μου, δηλαδή;»… Η Μαργαρίτα συμφώνησε και πέρασε ασκαρδαμυκτί στους Νεοτούρκους όπως αποκάλεσε του Νεότουρκους που για εκείνη ήταν οι «νέοι» Τούρκοι που αντικατέστησαν τους «παλιούς»…

Παιδιά να είστε καλά, όταν δεν προλάβω να σας ακούσω ειλικρινά στεναχωριέμαι.
Απόγευμα και Love radio, φανατική ακροάτρια εγώ.

ΚΟΥΙΖ

Μια κυρία σε κανάλι φαίνεται να είναι πολύ ριγμένη από την διοίκηση παρά το γεγονός ότι επί σειρά ετών έχει κάνει μεγάλο σουξέ και έχει αποτελέσει την κότα που γεννούσε τα χρυσά αβγά!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης