*** Φίλες και Φίλοι, ακόμη να συνέλθει ο εγκέφαλός μας,

από το μεταφυσικό «μαργαριτάρι» που εξετόξευσε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

στην εκπομπή τού Γρηγόρη Αρναούτογλου.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συμπαθής πανελίστρια με τα τατουάζ που παραπέμπουν σε απόμαχο λοστρόμο,

ήταν καλεσμένη στο «The 2Night Show»

και ερωτήθηκε για το ξεκίνημα τής σχέσης της με τον νυν σύντροφό της,

τον Κωνσταντίνο Βασάλο.

 

Μάς ενημέρωσε, λοιπόν,

ότι αναπτύχθηκε μία συμπάθεια ανάμεσά τους

μετά την ένωση των δύο ομάδων στο «Survivor».

«Έκανα πολύ παρέα με τον Κωνσταντίνο και αυτός με ’μένα.», είπε χαρακτηριστικά,

αφήνοντάς μας σύξυλους να αναρωτιόμαστε

αν υπάρχει περίπτωση εσύ να κάνεις παρέα με κάποιον

κι εκείνος να μην κάνει παρέα μαζί σου.

 

Τέλος πάντων, αφού τα δυο παιδιά τα βρήκαν μεταξύ τους,

να είναι καλά (που λέει κι ο Μουτσινάς).

 

*** Πάμε τώρα σε κάτι που θα σάς ξαφνιάσει…

 

Η Βίκη Καγιά

παραβρέθηκε στην εκπομπή που κάνει ο Θέμης Γεωργαντάς στον «Σκάϊ»·

ναι, εντάξει, κατανοώ ότι εκπλήσσεσθε με τον καταιγισμό των νέων πληροφοριών,

αλλά είναι αλήθεια ότι ο Θέμης Γεωργαντάς πήρε εκπομπή στον «Σκάϊ»,

ότι αυτή η εκπομπή προβάλλεται εδώ και κάποιους μήνες,

ενώ -άκουσον, άκουσον- υπάρχουν και άτομα που πηγαίνουν καλεσμένοι

(απίστευτο;).

 

Εν’ πάση περιπτώσει,

σε ένα ντελίριο πρωτοτυπίας

(καθώς, αν αντιγράψεις μία ιδέα έως 999 φορές θεωρείται «Πρωτοτυπία»),

ο Θέμης βάζει τον εκάστοτε φιλοξενούμενό του σε διπλανό χώρο

και τού κάνει «καινοτόμες» ερωτήσεις που σχετίζονται με το Σεξ·

φυσικά, ευνοούνται απολύτως και τα σχετικά υπονοούμενα.

 

Έτσι, η Βίκη κλήθηκε να μιλήσει για τον σύζυγό της, Ηλία Κρασσά,

και να συμπληρώσει τη φράση «Ο Ηλίας κάνει το καλύτερο …».

Ξαναμμένη από την αισθησιακή ατμόσφαιρα τής εκπομπής (not),

η Καγιά δεν κρατήθηκε..:

«Ο Ηλίας κάνει το καλύτερο μπιπ.».

Συμπέρασμα: Ο Ηλίας είναι… κόρνα.

 

*** Φεύγουμε από τη σέξι συχνότητα τού «Σκάϊ»

(είναι τόσο σέξι ο εν’ λόγω σταθμός,

που τα πρόσωπα των παρουσιαστών του χρησιμοποιούνται σε σκευάσματα

τα οποία αναστέλλουν οριστικά και αμετάκλητα τη λίμπιντο)

και μεταφερόμαστε στη σαββατοκυριακάτικη εκπομπή τής Σίσσυς Χρηστίδου.

 

Το «Έλα, χαμογέλα» είναι ένα τηλεοπτικό μαγκαζίνο (κουτσελίνο)

που (δεν) συνδυάζει «Lifestyle» και «Ενημέρωση»·

το κλίμα είναι πάντα ανάλαφρο και ευχάριστο,

ακόμη και όταν γίνεται λόγος για τραγωδίες.

 

Χαρακτηριστικό αυτής τής κατάστασης ήταν το στιγμιότυπο,

όπου ο -επιφορτισμένος με τα «διεθνή»- ρεπόρτερ τής εκπομπής

αναφέρθηκε σε μία τεράστια κατολίσθηση που συνέβη στην Κίνα

εξ’ αιτίας των καταρρακτωδών βροχών που έπληξαν την ασιατική χώρα.

Βλέποντας, λοιπόν, η Σίσσυ, τα πλάνα τής καταστροφής όπως το ακόλουθο…

…έκανε διεισδυτική ερώτηση (και με άκρως προσεγμένη διατύπωση):

«Χτύπησε κανένας άνθρωπος;».

 

Αν το συμβάν δεν είχε τραγική εξέλιξη,

θα γελούσαμε για αιώνες με τη συγκεκριμένη ερώτηση·

αντί να πει «Υπήρξαν θύματα; (ή έστω, τραυματίες)»,

επέταξε την άκυρη λαϊκούρα «Χτύπησε κανένας άνθρωπος;».

 

Όμως,

το κωμικοτραγικό τού πράγματος, όχι μόνο δεν είχε τελειώσει εδώ,

αλλά μόλις είχε αρχίσει.

Ο ρεπόρτερ εθέλησε να φανεί αντάξιος τής παρουσιάστριας

και απήντησε με σολοικισμό..:

«Εξήντα ένα άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους.».

 

Τ’ ακούτε;

«Εξήντα ένα άνθρωποι»·

λες και η λέξη είναι «το άνθρωπο»,

λες και το αριθμητικό «ένα» είναι άκλιτο.

 

Όμως, η Σίσσυ δεν είχε πει την τελευταία της κουβέντα.

Διαπιστώνοντας ότι ο δημοσιογράφος επήγαινε να τής κλέψει τη δόξα,

πετάχτηκε ωσάν κόμπρα και πήρε οριστικά τη νίκη με ασύλληπτον τρόπο.

Ξέρετε ποια ήταν η αντίδρασή της όταν έμαθε για τούς εξήντα έναν νεκρούς;

Είπε με παιχνιδιάρικο ηχόχρωμα στη φωνή της

(όπου στο «βάθος κήπος» διέκρινες απλώς ένα παραπονάκι)

τη φράση «Έλα, ρε ’σύ…».

 

– Εξήντα ένα άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους.

– Έλα, ρε ’σύ…

 

Χωρίς ίχνος υπερβολής,

αν ακούγατε το «Έλα, ρε ’σύ…» τής Σίσσυς

χωρίς να γνωρίζατε σε τι γεγονός αναφερόταν,

θα νομίζατε πως είχε μόλις μάθει από μία φίλη της

ότι ο γκόμενος τής έριξε «κέρατο»

ή ότι ο αγαπημένος της κομμωτής κλέφτηκε με τον περιπτερά

και φύγαν’ για Κωλομβία

(το ορθογραφικό λάθος είναι προϊόν επιτήδευσης).

 

Κατόπιν τούτων,

και με αδιαμφισβήτητη θριαμβεύτρια τη Χρηστίδου (πανηγυρική φωτό)

…ο ατυχής ρεπόρτερ, ονόματι Χρυσόστομος (εξ’ ου και το «Πες τα, Χρυσόστομε…»),

έκανε την ύστατη προσπάθεια να περιορίσει τη συντριβή του

και να κρατήσει το σκορ σε ανεκτά επίπεδα.

Έτσι, θέλοντας να αναπτύξει τη θεματολογία του,

εζήτησε μικρή πίστωση χρόνου

πετώντας το παγκοίνως χρησιμοποιούμενο «Επέτρεψέ μου…»·

μία «all time classic» ανυπόστατη μετατροπή τής Προστακτικής σε Αόριστο,

η οποία μεγαλώνει, μεγαλώνει, μεγαλώνει χαζά παιδιάαααα…

 

*** Φεύγω για να σάς λείψω

και θα επιστρέψω για να μη σάς λείπω…

 

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

 

*** Τα λέμε αύριο…

 

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης