Θα ανέμενε κανείς το αυτονόητο. Τα ελληνικά ΜΜΕ να σπεύσουν από την πρώτη στιγμή να ενημερώσουν όχι μόνον τους έλληνες πολίτες αλλά και τον Κόσμο όλο, ιδιαίτερα το Δυτικό ημισφαίριο που εκείνη την ώρα ήταν ξύπνιο για τον σεισμό της Κω. Χιλιάδες, δεκάδες χιλιάδες ξένοι τουρίστες βρίσκονταν στο νησί. Οι δύο νεκροί ήταν ξένοι επισκέπτες. Οι περισσότεροι τραυματίες επίσης.

Στις δύο τα χαράματα η δημοσιογραφική εικόνα της χώρας ήταν απογοητευτική. Μόνον τρία ενημερωτικά sites είχαν την είδηση. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί είχαν αποκοιμηθεί. Η δημόσια τηλεόραση κοιμόταν τον ύπνο του δικαίου. Αυτή που θα έπρεπε μόνον και μόνον από φιλότιμο να ενεργοποιηθεί διότι ζει από τις καταβολές των ελλήνων φορολογουμένων μέσω της ΔΕΗ. Κύριε Τσακνή τι έχετε να πείτε τώρα για τον σεβασμό προς τα χρήματα που καταβάλει ο ελληνικό λαός για το μαγαζί της Μεσογείων;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε κάτι τέτοιες στιγμές φαίνεται το δημοσιογραφικό μεράκι και η δημοσιογραφική υπευθυνότητα. Ενημέρωση. Το άλφα και το ωμέγα της δουλειάς μας. Φαίνεται πώς λίγοι το καταλαβαίνουν και πώς λίγοι μπορούν. Θα υπάρξουν δικαιολογίες του τύπου θερινή ραστώνη, μικρές βάρδιες, καλοκαιράκι και τα μπάνια του λαού. Λες και ο Εγκέλαδος πάει διακοπές και τα γεγονότα περιμένουν την επιστροφή των εκδρομέων. Κρίμα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης