Διαδικτυώτισσες και Διαδικτυώτες,
καλήν Παρασκευή 19 Ιανουαρίου να έχουμε…

Να ’μαστε πάλι μαζί, με την αγαπημένη σας στήλη «Τουϊτέρατα»,
την οποία διαβάζετε μανιωδώς καθημερινά
και νοσταλγείτε μανιωδώς τα Σαββατοκύριακα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λοιπόν, επειδή σήμερα έχουμε να πούμε πολλά στο «ΥστερόΓιωργο»,
μπαίνω κατ’ ευθείαν στο θέμα, το οποίο θα περιγράψω με τηλεγραφικό ειδησεογραφικό τρόπο.

Ο «Phylax», το γλυπτό τού καλλιτέχνη Κωστή Γεωργίου, που είχε τοποθετηθεί στην είσοδο τού Παλαιού Φαλήρου, αποκαθηλώθηκε από αγνώστους.

Όπως ήταν αναμενόμενο,
το Διαδίκτυο τοποθετήθηκε επί τού συμβάντος,
και εγώ, ως ο «Επίσημος Σταχυολογητής τού Twitter»,
ήμουν για μία ακόμη φορά ακροβολισμένος,
προκειμένου να συλλάβω τις απόψεις σας
και να τις οδηγήσω στα ενδότερα τής «Ζούγκλας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πάμε, λοιπόν, να δούμε το «Κορυφαίο Δέκα»,
και τα ξαναλέμε στο ΥστερόΓιωργο..!


Και λίγα τούς λες…
(στο «ΥστερόΓιωργο» θα τούς πεις όσα τούς πρέπουν…)


Δίδαξες..!!!


Χαχαχα, η τέλεια χιουμοριστική διατύπωση!
Σού αξίζει άγαλμα, ρε φίλε…
(χαχαχα, όσο βλέπω το tweet σου, τόσο περισσότερο κλαίω…)!


Αμ τι μάς πέρασες, για τίποτα τουϊτεράδες;


Και κόκκινο που είναι, αν λεγόταν «Αστυφύλαξ» δεν θα το πειράζαν’.


Συγκινητικά Σωστός!


Επειγόντως να φέρει ο Βενιζέλος στη Βουλή
έναν νόμο «περί ευθύνης αγαλμάτων».


Με αυτό που είπες τούς έκαψες τον εγκέφαλο. (τον ποιον;)


Η Όπισθεν είναι Χριστιανική Ταχύτητα;
(παρεμπιπτόντως, βάζε, βρε άνθρωπε, τόνους, και υποδιαστολή στο «ό,τι»•
αφού γουστάρεις να είσαι «Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια»,
τουλάχιστον, μάθε και διάδιδε σωστά την Ελληνική Γλώσσα)


Θα ήταν πιο έντιμο και αντρίκειο να έλεγες ευθέως
ότι «Κοινά Αποδεκτή Τέχνη» είναι αυτή που αποδέχεσαι εσύ.

ΥστερόΓιωργο..:
Κατ’ αρχάς και κατ’ αρχήν, άφησα επίτηδες τελευταία τα tweets των δύο παιδιών που επιχαίρουν για το χτύπημα εις βάρος τής Τέχνης και τής Δημοκρατίας, όχι για να υποβαθμίσω την αξία τους, αλλά για να είναι δίπλα στο «ΥστερόΓιωργο»• να υπάρχει και οπτική επαφή μαζί τους, ώστε να είναι πιο ζωντανός ο διάλογός μας.

Επίσης, άφησα τελευταία αυτά τα δύο παιδιά, ώστε να βοηθηθώ να διατηρήσω ταπεινότητα και ένα -κατά το δυνατόν- ήπιο ύφος σε όσα τούς απευθύνω• κι αυτό, διότι στα 25 χρόνια πορείας μου στα Μ.Μ.Ε., ουδέποτε χρησιμοποίησα τα ενίοτε πανίσχυρα «δημόσια βήματα» που διέθετα, για να διασύρω ανθρώπους (φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάω στο άλλο άκρο και θα καλύπτω με ασυλία όποιον και ό,τι θεωρώ πως προσβάλλει τη Δημοκρατία)!

Ξεκινώ, λοιπόν, με την πράγματι ενδιαφέρουσα φράση
«Οι δημόσιοι χώροι είναι για Κοινά Αποδεκτή Τέχνη».
Μάλιστα.
Ποια είναι η «Κοινά Αποδεκτή Τέχνη»; Τι θεωρείται «Κοινά Αποδεκτή Τέχνη»; Επί παραδείγματι, ένα άγαλμα τής Στρουμφίτας είναι «Κοινά Αποδεκτή Τέχνη»; Και αν «όχι», γιατί; Και αν «ναι», γιατί; Και αν υψώσω ένα άγαλμα τής Στρουμφίτας, δεν θα έχουν δίκιο να αντιδράσουν τα μέλη τού «Συλλόγου Φίλων Δρακουμέλ»; Είναι πολλά τα ερωτήματα…

Φεύγω τώρα από το Προσωπικό και πάω στο Γενικό, πάω στο Φαινόμενο.
Τώρα θα είμαι πιο οξύς…

Η Τέχνη, όπως και κάθε τομεύς στη ζωή, κρίνεται πρωταρχικώς από τούς Ειδήμονες, από τούς Γνώστες. Δεν γίνεται ο κάθε παγανιστής, ο κάθε δεισιδαίμων, ο κάθε πουριτανός, ο κάθε συμπλεγματικός, ο κάθε ιδεοληπτικός, ο κάθε εμμονικός, ο κάθε άσχετος, ο κάθε φασίστας, να απαιτεί να έχει Άποψη για το καθετί (γνώμη ναι, Άποψη όχι• Άποψη δύναται να έχει μόνον ο Γνώστης).

Ποιος ορίζει τον Γνώστη; Το Ίδιο το Αντικείμενο ορίζει τον Γνώστη!
Και βεβαίως, η Κοινή Αισθητική ορίζει τον Γνώστη!

Η Κοινή Αισθητική είναι που έχει ορίσει τον Giorgio Armani ως τον Εκπρόσωπο τής Κομψότητας, η Κοινή Αισθητική έχει ορίσει ως κακοντυμένον αυτόν που φοράει μαύρο λουστρίνι με άσπρη αθλητική κάλτσα• και εννοείται ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να φοράει και να κάνει ό,τι γουστάρει, και εννοείται ότι ουδείς στην κοινωνία δικαιούται να κοροϊδεύει και να λοιδορεί κάποιον άλλον άνθρωπο για το ντύσιμό του (ή για οποιανδήποτε άλλην προσωπική επιλογή).

Το μείζον πρόβλημα ξεκινάει όταν αυτός που φοράει το μαύρο λουστρίνι με την άσπρη αθλητική κάλτσα, βγαίνει με θράσος, αίολη και έωλη αλαζονεία, και αρχίζει να μπουρδολογεί δημοσίως, ισχυριζόμενος ότι είναι πιο καλαίσθητος από τον Αρμάνι (και να μάς ζητάει και αποδείξεις μέσω τού «ατράνταχτου» επιχειρήματος «Τι αποδεικνύει ότι ο Αρμάνι είναι πιο καλοντυμένος από μένα;»).

Ο άνθρωπος που εφιλοτέχνησε τον «Φύλακα», ο γλύπτης Κωστής Γεωργίου, είναι διεθνώς αναγνωρισμένος καλλιτέχνης. Αυτό, βεβαίως και δεν σημαίνει ότι υποχρεούνται όλοι οι πολίτες να τον εκτιμούν. Όμως, όταν κάποιοι πολίτες εφαρμόζουν πρακτικές Φασισμού γκρεμίζοντας ένα Έργο Τέχνης επειδή στο ζαβό μυαλό τους αυτό το Έργο αντιπροσωπεύει τον Διάβολο, αυτομάτως τα εν λόγω άτομα υποβαθμίζονται σε λούμπεν κατακάθια.

Σ’ αυτό το σημείο…, ακριβώς πριν από τον καθιερωμένο χαιρετισμό μας,
σάς έχω μία έκπληξη (ελπίζω να την απολαύσετε).
Πριν από δύο εβδομάδες, όταν είχαν αρχίσει στο Παλαιό Φάληρο οι κωμικοτραγικές σκηνές από τούς «χριστιανοταλιμπάν» (σημειώνω ότι με αυτόν τον όρο δεν προσδιορίζω όσους είναι Χριστιανοί, αλλά όσους γελοιοποιούν και διασύρουν τον Χριστιανισμό), είχα ετοιμάσει ένα σατιρικό-χιουμοριστικό κείμενο, αφιερωμένο στο περίφημο άγαλμα.
Όμως, επειδή ίσως έτσι αναζωπύρωνα το θέμα και συνεισέφερα σε επιπλέον ένταση, δεν είχα δημοσιεύσει το πόνημά μου.

Μετά την τελευταία εξέλιξη, και ακριβώς επειδή η Σάτιρα αποτελούσε πάντα τον Ακαταπολέμητο Εχθρό τού Φασισμού, σάς το παραθέτω ευθύς αμέσως.
Ξέρω ότι ήδη (σάς) έγραψα αρκετά λόγια, αλλά ενδεχομένως κάποιοι από εσάς έχετε τη διάθεση να γελάσετε (ή έστω να μειδιάσετε).
Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά (με τα γέλια, 3 λεπτά και 1 δευτερόλεπτο)!

Εμείς θα χαιρετηθούμε αμέσως μετά…

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ:
Το γλυπτό τού Παλαιού Φαλήρου επιτίθεται σε περαστικούς…

Δεν έχει τέλος το δράμα των κατοίκων τού Παλαιού Φαλήρου, φίλες και φίλοι.
Τι Συρία και Χαλέπι και μαχλέπι, μού λέτε..;
«Παλαιό Φάληρο» λέμε και κλαίμε.
Ανάθεμα την ημέρα που εμφανίστηκε αυτό το διαβολικό γλυπτό, ο «Phylax», στην περιοχή• έχει φέρει ανεπανάληπτη γκαντεμιά και πρωτόφαντα γεγονότα στοιχειώνουν πλέον την ακριτική μας πόλη.

Συγκεκριμένα, τη μέρα ακριβώς που αναρτήθηκε στην είσοδο τού Παλαιού Φαλήρου (αναρτήθηκε χωρίς κανέναν έλεγχο, έτσι…, σαν να ’ναι κανά tweet),
εκείνη τη μέρα, λοιπόν, χώρισε ο Μιμίκος με τη Μαίρη• το πιο αγαπημένο ζευγάρι τής περιοχής, οι λατρεμένοι σύζυγοι που οι καβγάδες τους ακουγόντουσαν σε όλο το Παλαιό Φάληρο και είχαν επί χρόνια εισιτήριο διαρκείας στο τοπικό αστυνομικό τμήμα, ΧΩΡΙΣΑΝ. Και είναι προφανές ότι φταίει αυτό το γκαντεμόσαυρο γλυπτό.

Επίσης, μέσα στις λίγες βδομάδες που το καταραμένο κατασκεύασμα βρίσκεται στο βάθρο του, η εγκληματικότητα στο Παλαιό Φάληρο ανέβηκε κατακόρυφα• ήδη συνελήφθη ένας αδίστακτος κακοποιός που μπήκε σε λεωφορείο χωρίς να έχει εισιτήριο, δύο παπατζήδες που είχαν στήσει την απάτη τους ακριβώς κάτω από το γλυπτό (τυχαίο;), ενώ πίσω από τα κάγκελα τής φυλακής είναι πλέον μία κομμώτρια που έκανε αποτυχημένο ντεκαπάζ σε πελάτισσά της. Μιλάμε για Σόδομα και Γόμορρα.

Και να ’ταν μόνο αυτά, Συνχριστιανοί και Συνχριστιανές…
Μετά τη μαζική διαμαρτυρία των δεκαπέντε ευφυών ατόμων που είχαν το σθένος να κάνουν αγιασμό μπροστά στον χώρο όπου είναι τοποθετημένο αυτό το σατανικό δημιούργημα, ο Εωσφόρος που είχε λουφάξει μέσα στο γλυπτό, εκδηλώθηκε.

Έτσι, υπάρχουν σοβαρότατες και εγκυρότατες καταγγελίες ότι κάθε βράδυ αυτός ο «Φύλακας-Διάβολος» ζωντανεύει και επιτίθεται σε περαστικούς.
Καρπαζώνει όποιον Χριστιανό βρει μπροστά του (μουσουλμάνους, ινδουιστές, ζωροάστρες, βουδιστές και βραχμάνους τούς αφήνει να φύγουν),
πάει στις 3 η ώρα τη νύχτα, χτυπάει κουδούνια πολυκατοικιών και φεύγει τρέχοντα’,
ενώ σαλιώνει μικρά χαρτάκια και τα φυσάει με στυλό στα πρόσωπα πολιτών που τού φαίνονται «χριστιανοί».
Όπως είναι σαφές σε κάθε νοήμονα άνθρωπο, η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο…

Βεβαίως, δεν πρέπει να αφήσουμε ασχολίαστη και τη γλώσσα τού σώματος αυτού τού χυδαίου γλυπτού. Σε τούτο το σημείο, φίλες και φίλοι, θα σάς κάνω μία καταπληκτική αποκάλυψη• με ένα φωτογραφικό ντοκουμέντο, ξεμπροστιάζω τον βέβηλο καλλιτέχνη (που κακό χρόνο να ’χει), και αποδεικνύω ότι αυτός ο τιποτένιος, όχι μόνο προάγει τα μηνύματα τού Σατανά, αλλά είναι και κακός αντιγραφέας.

Ιδού, λοιπόν, ποια φωτογραφία ξεπατίκωσε (και μάς το παίζει τώρα «ιστορίας» και κουλτουριάρης):


Βλέπετε τις κραυγαλέες ομοιότητες φαντάζομαι…
Και, καλά, το καγκουρό συγχωρείται, διότι έχει το Ακαταλόγιστο.
Όμως, ο «Φύλακας»; Προσέξτε τη γλώσσα τού σώματος…

Πώς κάθεσαι έτσι, ρε ταραμά..; Πού βρίσκεσαι; Σπίτι σου;
Τι είσαι να πούμε..; Η Σάρον Στόουν στο «Βασικό Ένστικτο» είσαι, και σε πετύχαμε την ώρα που ξεκουράζεσαι απ’ το σταυροπόδι;
Έτσι κάθονται οι φύλακες; Ούτε για πορτιέρης σε πλατεία, λέμε.
Τι «φύλακας-άγγελος» και κουραφέξαλα; Μού ’βαλες και τα φτερά για να το παίξεις μοντέλο τής «Victoria’s Secret». Ποιος είσαι; Η Αντριάνα Λίμα είσαι;
Βλάχο… Ε, βλάχο…

Αμ η φάτσα, φίλες και φίλοι..;
Κάτι ανάμεσα σε γύπα, κόμπρα και δελφίνι. Ανώμαλα πράματα.
Ο Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ να μάς φυλάει.
Να μάς φυλάει από τον «Φύλακα».

Ευτυχώς που εμείς, το Χριστεπώνυμο Πλήθος, δεν έχουμε αφήσει και ούτε θ’ αφήσουμε σε χλωρό κλαρί το σιχαμερό γλυπτό.
Εκτός από τον αγιασμό που κάναμε μπροστά του (και αμέσως αυτό σκιάχτηκε και για μερικές ώρες ήταν ήσυχο και δεν προκαλούσε), θα συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις μας.

Κατ’ αρχάς, θα εκπαιδεύσουμε περιστέρια, να πηγαίνουν συνέχεια να κάθονται επάνω του και να το ταράξουν στην κοτσιλιά.
Επίσης, όποτε περνάμε από το σημείο, οφείλουμε όλοι να ρίχνουμε φτυσιές στο απεχθές άγαλμα, να το βρίζουμε με τα χειρότερα λόγια και να το καταριόμαστε. Δεν πρέπει να μάς φεύγει ούτε στιγμή απ’ το μυαλό ότι μέσα του καιροφυλακτεί ο «666» (ολογράφως: εξακόσαεξηνταέξι) και παραμονεύει για να κάνει κακό σε ’μάς και στα παιδιά μας.

Όσο γι’ αυτούς που μάς κοροϊδεύουν και μάς λένε καθυστερημένους,
να ξέρουν ότι,
όποιος το λέει, είναι.

Επίσης, να ξέρουν ότι,
όποιος λέει ψέματα, πέφτει μέσ’ στα αίματα,
και όποιος λέει αλήθεια, έχει τον Θεό βοήθεια.

Αμήν.

Αυτά για σήμερα, παίδες μου…

Όμως, για μία ακόμη φορά φτάσαμε στην Αρχή Μας,
που για όλους τούς υπόλοιπους είναι το «τέλος».

Και το μόνο που απομένει,
είναι η στερεότυπη και -πάνω απ’ όλα- αγαπημένη προτροπή..:
Φωτίστε το βλέμμα σας με την πόλη που φλέγεται.
Γεια Χαρά…

Γιώργος Μιχάλακας
Αλήτης -αλλά όχι ρουφιάνος- Δημοσιογράφος

(Twitter: @GeorgeMihalakas)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης