Διαδικτυώτισσες και Διαδικτυώτες,
καλήν Δευτέρα 29 Ιανουαρίου και καλήν εβδομάδα να έχουμε…

Να ’μαστε πάλι μαζί, με την αγαπημένη σας στήλη «Τουϊτέρατα»,
την οποία διαβάζετε μανιωδώς καθημερινά
και νοσταλγείτε μανιωδώς τα Σαββατοκύριακα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λοιπόν, επειδή βλέπετε και τη φωτογραφία τής ανάρτησης,
ας μην το καθυστερούμε το πράγμα•
σήμερα πρωταγωνιστούν ο Παναγιώτης Ψωμιάδης
και η καινούργια διαφήμιση που εμφανίστηκε στις οθόνες μας το Σαββατοκύριακο.

Όπως ήταν (υπερ)φυσικό, το Διαδίκτυο έστησε χορό,
οι ατάκες έδωσαν και πήραν (το γνωστό «δούναι και λαβείν τής Ατάκας»),
και εγώ, ως ο «Επίσημος Σταχυολογητής τού Twitter»,
ήμουν για μία ακόμη φορά ακροβολισμένος,
προκειμένου να συλλάβω τις «ομορφιές» σας
και να τις οδηγήσω στα ενδότερα τής «Ζούγκλας».

Πάμε, λοιπόν, να δούμε το «Κορυφαίο Δέκα»,
και τα ξαναλέμε στο ΥστερόΓιωργο..!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Αυτές είναι επικίνδυνες αλυτρωτικές απόψεις…


Ψέκασες-Σκούπισες-Τέλειωσες


Κάνε μια στάση
πιες κι εσύ «Ένωση Κεντρώων».


Ζόρικα τα πράγματα…


Ήδη ο Κούλης Μητσοτάκης έχει χαραγμένο στο μέτωπό του
ένα «Π» κι ένα «Ψ».
Να μάθει άλλη φορά να κάνει μαγκιές…


Η αγαπημένη ζαριά τού Ψωμιάδη είναι το τριόδυο.


Ένα-ένα μάς τα λες. Στα βγάζουμε με το… στανίσι.


Ψωμιάδωνις.


Απαιτούμε στην κεντρική πλατεία των Σκοπίων άγαλμα τού Πανίκα Ψωμιάδη.


Από τον Ψωμιάδη το περιμέναμε. Από το «Jumbo» δεν το περιμέναμε.


ΥστερόΓιωργο..:

Παιδιά (όλων των ηλικιών),
η Ελλάδα είναι το «Official Γαλατικό Χωριό» όπου ποτέ δεν πλήττεις,
όπου οι ρόλοι βρίσκονται σε ένα διαρκές μπέρδεμα,
όπου η Κωμωδία και η Τραγωδία διαδέχονται ασταμάτητα η μία την άλλην,
ενώ συχνά συμπράττουν εμφανιζόμενες υπό την ημι-επώδυνη μορφή τής Τραγοκωμωδίας και άλλοτε υπό την ημι-ανώδυνη μορφή τής Γραφικότητας.

Έτσι, το διήμερο που μάς πέρασε,
πρωταγωνίστησε στην επικαιρότητα η καινούργια διαφήμιση τής γνωστής αλυσίδας παιχνιδιών με τις εκκεντρικές και χαρακτηριστικές καμπάνιες.
Ο «Ζορό» Παναγιώτης Ψωμιάδης, τον οποίον μπορούμε χάριν ευκολίας
-και ενώνοντας το επώνυμό του με τον Μεξικανό ήρωα-
να τον αποκαλούμε με τη σατιρική συντομογραφία «Ψωρό»
(καθώς αντιπροσωπεύει επάξια την «Ψωροκώσταινα»),
έκανε ξανά το τηλεοπτικό του «κομμάτι» και εσκόρπισε γέλιο στο Πανελλήνιο.

Για την ακρίβεια
(και για να «ενδυθώ» προς στιγμήν την αγαπημένη Άντζελα),
όχι σε όλο το Πανελλήνιο,
καθώς υπήρξε ήδη εντονότατη αντίδραση από τη Νέα Δημοκρατία.
Συγκεκριμένα,
στο σποτάκι διασκευάζεται-παρωδείται ο ύμνος τού κόμματος
και αυτό οδήγησε στην απαίτηση να αποσυρθεί η «δυσφημιστική» διαφήμιση.

Αγαπητές Αναγνώστριες και Αγαπητοί Αναγνώστες,
η ζωή έχει αποδείξει επανειλημμένως,
ότι μέσα από φαινομενικώς ανώδυνα θέματα προκύπτουν αβυσσαλέες κόντρες, αποκαλύπτονται κρυμμένες πτυχές τού ανθρώπινου χαρακτήρα, αναπτύσσονται μίση και πάθη.

Το ίδιο συμβαίνει και τώρα…
Με το ίδιο πράγμα που πολλοί γελούν, κάποιοι άλλοι εξοργίζονται.
Με το ίδιο πράγμα που πολλοί διασκεδάζουν, άλλοι προβληματίζονται.
Το ίδιο ουσιαστικό δύναται να συνυπάρχει με εκ’ διαμέτρου αντίθετα ρήματα,
ακριβώς επειδή οι απόψεις και τα όρια των ανθρώπων ποικίλλουν, διαφέρουν και ενίοτε απέχουν παρασάγγας.

Εν πάση περιπτώσει,
προσωπικώς είμαι μοιρασμένος ανάμεσα στα δύο αντιμαχόμενα στρατόπεδα.
Αν αντιμετωπίσω το θέμα με μιντιακή οπτική,
μια χαρά είναι η διαφήμιση, μια χαρά είναι κι ο Ψωμιάδης.
Αν, όμως, προσεγγίσω το ζήτημα ως πολίτης, θλίβομαι με τον αχταρμά•
χώρια που -παρά την ευθέως διατυπωμένη απέχθειά μου για τη «Νέα Δημοκρατία» τού Κούλη Μητσοτάκη- τής δίνω δίκιο για το θέμα τού ύμνου της• όσο κι αν εγώ και πολλοί ακόμη από εσάς, μπορεί να έχουμε αρνητική αισθητική άποψη, δεν παύει αυτό το «τραγούδι» να έχει επιλεγεί από το εν λόγω ιστορικό κόμμα ως ο «ύμνος» του.

Με βάση τα παραπάνω,
το διεισδυτικό ερώτημα που προκύπτει αβίαστα είναι το εξής..:
Τέτοιον σεβασμό έχει για τον ύμνο τής Νέας Δημοκρατίας ο Παναγιώτης Ψωμιάδης;
(ο οποίος, να θυμίσω ότι υπήρξε επί σειρά ετών σημαντικό στέλεχός της•
και μάλιστα, πρώτης γραμμής)

Ακόμη κι αν δεχθούμε ότι είναι τόσο ακομπλεξάριστος ο ίδιος,
ακόμη κι αν είναι υπέρτατος θιασώτης τής Σάτιρας και τού Αυτοσαρκασμού,
δεν όφειλε να ζητήσει την έγκριση για αυτήν του την επιλογή;
Δεοντολογικώς και μόνο, η άποψή μου είναι ότι, βεβαίως και όφειλε.

Αλλά για να δούμε και την άλλην πλευρά τού νομίσματος,
η «Νέα Δημοκρατία» τού Κούλη Μητσοτάκη, γιατί εθίχθη τόσο;
Η Αποδοχή τής Σάτιρας μόνο καλό δύναται να προξενήσει
σε επικοινωνιακό επίπεδο.
Η Φίμωση τής Σάτιρας έχει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα
από αυτά που προσδοκά ο «φιμωτής».

Καταλάβατε γιατί χρησιμοποίησα τον όρο «Αχταρμάς»;
Διότι, ατάλαντοι «πολιτικοί τραμπάκουλες» θέλουν να έχουν στα χέρια τους τη Μοίρα τής Ελλάδος και ομοειδείς «πολίτες-τραμπάκουλες» τούς δίνουν αυτό το δικαίωμα με την ψήφο τους.

Ευτυχώς που το Ανοσοποιητικό Σύστημά Μας, είναι έμπλεο από Χιούμορ.
Ευτυχώς…

Όμως, για μία ακόμη φορά φτάσαμε στην Αρχή Μας,
που για όλους τούς υπόλοιπους είναι το «τέλος».

Και το μόνο που απομένει,
είναι η στερεότυπη και -πάνω απ’ όλα- αγαπημένη προτροπή..:
Φωτίστε το βλέμμα σας με την πόλη που φλέγεται.
Γεια Χαρά…

Γιώργος Μιχάλακας
Αλήτης -αλλά όχι ρουφιάνος- Δημοσιογράφος

(Twitter: @GeorgeMihalakas)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης