Τα οφέλη που προσφέρει το premium B2B video οικοσύστημα της glomex στην ελληνική digital αγορά και τη σημασία της αξίας των συνεργασιών επικυρώνουν τα τρία βραβεία που απονεμήθηκαν στη Phaistos Networks, στα φετινά Digital Media Awards.

Στην τελετή απονομής, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη 29/5 στο Μουσείο Οίνου, Phaistos και glomex απέσπασαν το Platinum Award στην ενότητα «Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη», συγκεντρώνοντας τον υψηλότερο μέσο όρο της βαθμολογίας της κριτικής επιτροπής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι 28 experts του κλάδου απένειμαν, επίσης, σε Phaistos – glomex:

  • Gold Award στην ενότητα «Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη» (κατηγορία «Best Outstanding Project/Product») και
  • Bronze Award στην ενότητα «Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς Διαφημιζόμενους» (κατηγορία «Best Innovative Service»).

«Οι συγκεκριμένες διακρίσεις μάς δίνουν μεγάλη ικανοποίηση,καθώς έρχονται να επιβραβεύσουν την προσπάθεια όλων των συνεργατών μας, παρόχων περιεχομένου και online Μέσων, οι οποίοι συμμετέχουν στην glomex συμβάλλοντας σημαντικά στην ανάπτυξή της.

Ταυτόχρονα,βέβαια, δικαιώνουν την απόφασή μας να ενεργοποιήσουμε την glomex στην ελληνική αγορά,στο πλαίσιο της στρατηγικήςπου ακολουθούμε σταθερά ως εταιρεία τα τελευταία χρόνια να επενδύουμε στον τομέα του online video και να παρέχουμε μοναδικές λύσεις γύρω απότο digitalαυτόformat» δηλώνει για τη βράβευση της Phaistos Networks ο διευθύνων σύμβουλοςτης εταιρείας Δημήτρης Χατζηδάκης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τις διακρίσεις που λάβαμε και αφορούν στην ενίσχυση του user experience, γιατί ένα από τα στοιχεία που πραγματικά κάνουν τη λύση να ξεχωρίζει είναι ότι μέσω της glomex ο χρήστης βρίσκει μέσα στο ‘φυσικό’περιβάλλον όπου “συχνάζει”, τα πλέονσχετικά με τα ενδιαφέροντά του videosκαιμάλιστα σε υψηλή ποιότητα. Έτσι, και ηεμπειρία του εμπλουτίζεται και η αξία του videoπεριεχομένου μεγιστοποιείται» αναφέρει από την πλευρά της η Κατερίνα Λεβεντογιάννη, Content Strategy & Partnerships Director για την glomex.

Το όραμα της Phaistos είναι η τόνωση της online video οικονομίας στη χώρα και προς την κατεύθυνση αυτή, επισημαίνει ο Chief Commercial Officer της εταιρείας Γιάννης Χαρκιωτάκης, οι μεγάλες προκλήσεις είναι η παραγωγή πρωτογενούς video περιεχομένου, η μεγιστοποίηση του reach του και η ασφαλής και αποτελεσματική video επικοινωνία των brands.

«Πρόκειται για προκλήσεις στις οποίες η glomex απαντά καθολικά και το γεγονός ότι η ελληνική αγορά έχει αγκαλιάσει τη λύση και οι expertsτου κλάδου τη βραβεύουν, μας χαροποιεί και μας δίνει ώθηση για τη συνέχεια» καταλήγει.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης