Με το ασημένιο βραβείο Effie στην κατηγορία «Μη αλκοολούχα ποτά/ Ροφήματα/ Τρόφιμα & Γαλακτοκομικά προϊόντα», διακρίθηκε η εταιρία Politics για την καμπάνια «Παροχή καθαρού, πόσιμου νερού στην περιοχή Γιουσίγκου της Κένυας» της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ.

Τη σύλληψη της ιδέας για τη συνεργασία της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ με την Actionaid, καθώς και τη στρατηγική εφαρμογή της καμπάνιας είχε η εταιρία Δημοσίων Σχέσεων και Στρατηγικής Επικοινωνίας Politics, μέλος του Ashley Worldgroup, ενώ την υλοποίησή της επιμελήθηκαν η Ashley & Holmes Athens, η Le Spot Productions και η United Media, οι οποίες χειρίζονται τη διαφημιστική επικοινωνία της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 2007, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ-το νερό Ζαγόρι-, συνεργάστηκε με την ActionAid, χρηματοδοτώντας εξ ολοκλήρου το πρόγραμμα «Παροχή καθαρού, πόσιμου νερού στην περιοχή Γιουσίγκου της Κένυας». Από το πρόγραμμα αυτό ωφελήθηκαν περισσότεροι από 43.000 άνθρωποι, ενώ λύθηκαν σημαντικά προβλήματα υγιεινής που αντιμετώπιζαν οι κάτοικοι της περιοχής, εξαιτίας της αδυναμίας πρόσβασης σε καθαρό, πόσιμο νερό. Επιπλέον, μέσω του έργου αυτού, ενισχύθηκε ο ρόλος των γυναικών, καθώς ανέλαβαν τη διαχείρισή του κι είναι υπεύθυνες για τη βιωσιμότητά του.

Η καμπάνια ψηφίστηκε ως η Καμπάνια της Χρονιάς στο http://www.epikinoniakoi.blogspot.gr/.

Το πρόγραμμα αυτό ανέδειξε το κοινωνικό προφίλ της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, ενίσχυσε τις σχέσεις εμπιστοσύνης της με τους πελάτες και τελικά συνέβαλε στη βελτίωση της συνολικής εταιρικής εικόνας. Η εταιρεία συνέδεσε το όνομά της με την ActionAid, έναν καταξιωμένο διεθνή, μη κυβερνητικό, μη κερδοσκοπικό οργανισμό κάνοντας μία συνεργασία που για πρώτη φορά πραγματοποιείται από ελληνική εταιρεία. Από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η επικοινωνία της ενέργειας, η ανταπόκριση του κοινού ήταν ιδιαίτερα θετική, ενώ οι πωλήσεις της εταιρείας για το 2007 σημείωσαν άνοδο της τάξης του 28%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα Effie Awards διοργανώνονται στην Ελλάδα από την ΕΔΕΕ (Ένωση Διαφημιστικών Εταιρειών Ελλάδος), τον ΣΔΕ (Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος), το ΕΙΜ (Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ) και τον ΣΕΔΕΑ (Σύλλογο Εταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς). Αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο της επικοινωνίας και έχουν αναγνωριστεί παγκοσμίως ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας εκστρατείας. Φέτος, συνολικά 34 προγράμματα επικοινωνίας ήταν υποψήφια στην κατηγορία «Μη αλκοολούχα ποτά/ Ροφήματα/ Τρόφιμα & Γαλακτοκομικά προϊόντα».

 

 

 

 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης