Είναι αλήθεια ότι υπάρχει λανθασμένη αντίληψη για τη σημασία του όρου influencer στη χώρα μας. Influencer μπορεί να θεωρηθεί ένας διάσημος ο οποίος, έχοντας πολλούς followers στον λογαριασμό του, επηρεάζει μια μεγάλη κοινότητα ανθρώπων.

Σίγουρα δεν μπορεί να θεωρηθεί influencer εκείνος ο οποίος με διάφορα τρικ διαφημιστικά, δώρα κ.λπ. προσπαθεί να αποκτήσει followers με την προσδοκία να γίνει διάσημος. Από τους opinion makers περάσαμε στους πραγματικούς influencers και στους influencers των… εκπτώσεων. Το ερώτημα παραμένει αμείλικτο: Ποιος καθορίζει το επίπεδο; Ο influencer των followers ή οι followers του influencer;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με αυτές τις σκέψεις θέλησα να συναντήσω την Ιωάννα Τούνη και ομολογώ ότι με αιφνιδίασε με στοιχεία που δεν περίμενα να διαπιστώσω. Δεν θα τα απαριθμήσω, γιατί είναι ωραίο να τα ανακαλύψετε μόνοι σας. Φυσικά, δεν είχα καμία όρεξη να επικεντρωθώ μόνον στο επίμαχο revenge video, ούτε στις θλιβερές φωτό από μια βραδιά δύο ηλίθιων αρσενικών που έδωσαν το απόλυτο ρεσιτάλ της πιο γελοίας επιβεβαίωσης.

Ο χώρος στον οποίο κινείται η Ιωάννα είναι τραγικά εφήμερος όσο και οι προτάσεις μόδας που αλλάζουν με ταχύτητα φωτός. Η φιλαρέσκεια και η ματαιοδοξία περισσεύουν, εξαφανίζοντας οποιαδήποτε πιθανότητα σοβαρότερων προβληματισμών. Η Ιωάννα μού έδωσε την αίσθηση πως κοροϊδεύει τον χρόνο ό,τι ώρα θέλει. Ελίσσεται μέσα σε όλο αυτό το ανόητο ροζ κερδίζοντας το στοίχημα, γιατί -κακά τα ψέματα- μετά από όσα της έχουν συμβεί ένας κοινός θνητός δεν θα μπορούσε να αντεπεξέλθει ψυχολογικά. Ούτε στον κοινωνικό διασυρμό ούτε στην αρσενική κτηνωδία. Τα φαλλοκρατικά θεμέλια ενός υπαρκτού δημιουργήματος δεν ξηλώνονται από μια Ιωάννα. Χρειάζονται σίγουρα πολλές. 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης