Αύξηση 3,1% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον περασμένο Νοέμβριο, με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο στα επιμέρους καταστήματα να καταγράφεται στα φαρμακευτικά – καλλυντικά.

Ειδικότερα, ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε σε: Φαρμακευτικά – καλλυντικά (11%), Βιβλία – χαρτικά- λοιπά είδη (10,4%), Ένδυση – υπόδηση (7,8%), Έπιπλα – ηλεκτρικά είδη – οικιακός εξοπλισμό (2,8%) και Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (2,3%). Στον αντίποδα, ο τζίρος μειώθηκε σε: Τρόφιμα- ποτά- καπνός (7%), Πολυκαταστήματα (3,5%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (0,3%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 3,1% τον Νοέμβριο 2019 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2018, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2019 σημείωσε μείωση 0,4%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης Όγκου παρουσίασε μείωση 0,2% τον Νοέμβριο 2019 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2019.

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 4,1% τον Νοέμβριο 2019 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2018, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2019 σημείωσε μείωση 1,2%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,5% τον Νοέμβριο 2019 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2019.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης