Διπλή προσαρμογή είναι αναγκασμένο να επιχειρήσει το ελληνικό λιανεμπόριο για να μπορέσει να υπάρξει και στο άμεσο μέλλον, να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που το απασχολούν και να προχωρήσει στην απαιτούμενη ανάπτυξη.

Το ελληνικό λιανεμπόριο εν μέσω της πανδημικής αλλά και της ενεργειακής κρίσης, είναι αναγκασμένο να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής και ταυτόχρονα να γίνει «πράσινο».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτός ο διπλός μετασχηματισμός του λιανικού εμπορίου – «ψηφιακός και πράσινος» – αναλύεται στο μεγάλο διεθνές Συνέδριο της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) «Future of Retail 2022. Καινοτομία και Ηλεκτρονικό Εμπόριο», το οποίο πραγματοποιείται στην Αθήνα από σήμερα έως και την Κυριακή, 29 Μαΐου 2022.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης