Δυναμική θα είναι η παρουσία της Ελλάδας στα τουριστικά δρώμενα της Αμερικής εφέτος, όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας North Events, καθώς σειρά επιχειρηματικών εκδηλώσεων θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο τον ελληνικό τουρισμό.

Συγκεκριμένα, πρώτος σταθμός τον Φεβρουάριο είναι η δυτική ακτή των ΗΠΑ, με το 2ο Greek Panorama B2B Roadshow σε μία από τις πλουσιότερες πολιτείες, την Καλιφόρνια. Οι προγραμματισμένες συναντήσεις και παρουσιάσεις συνδιοργανώνονται με την ASTA – American Society of Travel Advisors- και τη FedHATTA – Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού- και σ’ αυτές οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις και προορισμοί θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε τρία μεγάλα αστικά κέντρα: Σαν Ντιέγκο, Λος Άντζελες και Σαν Φρανσίσκο. Αναλυτικότερα η περιοδεία για την ελληνική αποστολή περιλαμβάνει στις 25 Φεβρουαρίου το San Diego, στις 26 & 27 Φεβρουαρίου το Los Angeles και στις 28 Φεβρουαρίου και την 1η Μαρτίου το San Francisco.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις 11 Μαΐου, στο πλαίσιο του EU Open House – ημέρα αφιερωμένη στις ευρωπαϊκές χώρες και τον πολιτισμό τους – η North Events σε συνεργασία με την ελληνική πρεσβεία στην Ουάσινγκτον ανοίγουν τις πόρτες της πρεσβείας και συνδιοργανώνουν μία ημέρα γεμάτη εκδηλώσεις και παρουσιάσεις ελληνικών τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων και παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα με γευσιγνωσίες για τους χιλιάδες φιλέλληνες Αμερικανούς της πρωτεύουσας. Όπως και το 2018, η ελληνική παρουσίαση ήταν από τις σημαντικότερες για όλη την Ευρώπη, καθώς οι επισκέπτες στους χώρους της ελληνικής πρεσβείας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.

Στις 25-27 Αυγούστου στο ετήσιο παγκόσμιο συνέδριο της ASTA, η North Events σε συνεργασία με τη FedHATTA θα έχει συμμετοχή με περίπτερο όπου θα παρουσιάζονται ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί και τουριστικές επιχειρήσεις με σκοπό τη δικτύωση κα περαιτέρω ανάπτυξη σχέσεων με την αμερικανική αγορά.

Πηγή: ΑΠΕ-MΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης