«To υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ αλλάζει την τουριστική στρατηγική της χώρας για το 2020, λόγω των πρόσφατων εξελίξεων που προέκυψαν από την πτώχευση της Thomas Cook. Και η εκστρατεία αυτή θα ξεκινήσει πολύ νωρίτερα από οποιοδήποτε άλλο έτος».

Αυτό τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, μιλώντας στο Παγκόσμιο Συνέδριο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων Συγγραφέων Τουρισμού (F.I.J.E.T.), που πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο, από τις 21 ως τις 25 Οκτωβρίου, όπου κι εορτάστηκαν τα 65 της χρόνια. Στο συνέδριο συμμετείχαν δημοσιογράφοι τουρισμού από όλο τον κόσμο με βασικό ομιλητή τον γενικό γραμματέα του Ε.Ο.Τ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Φραγκάκης περιέγραψε «τους τρεις κύριους στόχους της νέας τουριστικής πολιτικής για τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια» ως ακολούθως:

– Διατήρηση του αριθμού των επισκεπτών στη χώρα μας στο επίπεδο που είναι σήμερα.

– Αύξηση του μεριδίου της Ελλάδας στη διεθνή τουριστική αγορά μέσω συντονισμένου και καλά οργανωμένου σχεδίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– Ενίσχυση της βιωσιμότητα του ελληνικού τουρισμού με σταθερά βήματα και προσήλωση στο μεγάλο στοίχημα της αειφόρου ανάπτυξης.

Ο γ.γ. του ΕΟΤ μίλησε, τέλος, με θερμά λόγια για την προσφορά της F.I.J.E.T., αναφερόμενος, μεταξύ άλλων, στην παγκόσμια τουριστική δημοσιογραφία και κατ’ επέκταση, στον παγκόσμιο τουρισμό.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης