Πτώση τζίρου, που έφτασε το 7%, καταγράφηκε στις ενδιάμεσες φθινοπωρινές εκπτώσεις του Νοεμβρίου, σύμφωνα με όσα ανέφερε μιλώντας σήμερα το πρωί στον ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Βασίλης Κορκίδης.

Μάλιστα, ο κ. Κορκίδης, με αφορμή τόσο την πτώση του τζίρου την εκπτωτική περίοδο που ολοκληρώνεται αύριο όσο και την επερχόμενη «Μαύρη Παρασκευή», όπου προβλέπεται νέος κύκλος προσφορών, έκανε λόγο για την ανάγκη συνολικής αλλαγής στον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι προσφορές και εκπτώσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Έχουμε φτάσει να έχουμε περίπου 150 μέρες προσφορές κι εκπτώσεις τον χρόνο, κάτι που οδηγεί σε αναίρεση του ίδιου του νοήματος των εκπτώσεων» είπε και ανέφερε ότι ήδη έχει ξεκινήσει ένας κύκλος συναντήσεων με τον αρμόδιο αναπληρωτή υπουργό Οικονομίας Στέργιο Πιτσιόρλα ώστε να αναθεωρηθεί το όλο πλαίσιο.

Σημειώνεται ότι το υφιστάμενο πλαίσιο έχει διαμορφωθεί κατόπιν εμμονής των θεσμών για άνοιγμα προσφορών κι εκπτώσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ειδικά τον Νοέμβριο μάλιστα, εν όψει «Μαύρης Παρασκευής», η αγορά είναι «παγωμένη», καθώς όλοι περιμένουν τις μειώσεις τιμών την Black Friday, για την οποία ήδη έχουν ξεκινήσει διαφημιστικές καμπάνιες, όπως είπε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης