Η καρδιά του ελληνικού επιχειρείν και του εμπορίου χτυπά στο "Future of Retail”

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2020, 18:56
Η καρδιά του ελληνικού επιχειρείν και του εμπορίου χτυπά στο "Future of Retail”

Το 1ο «Future of Retail» που έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός μόνιμου θεσμού παρακολούθησης των ραγδαίων αλλαγών στο εμπόριο, διοργανώνεται για πρώτη φορά από την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, στις 7 και 8 Φεβρουαρίου στο Grand Hyatt Athens.

   Το συνέδριο φιλοδοξεί να αποτελέσει το κορυφαίο φόρουμ διαλόγου για την ερμηνεία των σημερινών δεδομένων για το εμπόριο, την ανάλυση των διεθνών τάσεων και τελικά τη διαμόρφωση μιας νέας πρότασης για το μέλλον του εμπορίου, απαντώντας σε σημαντικά ερωτήματα για την ίδια την ύπαρξη και την εξέλιξή του.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο του συνεδρίου θα γίνει και η ανακοίνωση των ευρημάτων της Ετήσιας Έκθεσης Ελληνικού Εμπορίου για το 2019, αξιολογώντας τις αποδόσεις του εμπορίου στην ελληνική οικονομία και αναλύοντας τα εμπόδια όπως εξελίσσονται ακόμη, παρά την μικρή παραγωγική αναπτυξιακή πορεία της χώρας.

   Ψηφιακές τεχνολογίες, τεχνολογικές καινοτομίες στην εφοδιαστική αλυσίδα, καταναλωτικά πρότυπα των Millennials και της Γενιάς Ζ, το φυσικό κατάστημα του μέλλοντος, το λιανικό εμπόριο και η βιωσιμότητα όπως και άλλες πολλές θεματικές θα απασχολήσουν το διήμερο συνέδριο «Future of Retail», με πολύπλευρη πληροφόρηση και εξειδικευμένη γνώση για όλα τα ζητήματα που απασχολούν το μέλλον και την εξέλιξη του εμπορίου.

   Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Γιώργος Καρανίκας «η δημιουργία και η θεσμοθέτηση του συνεδρίου αποτελεί έναν βασικό στρατηγικό στόχο για την ΕΣΕΕ, καθώς μέσα από αυτόν μπορούμε να παρακολουθούμε στενά, να συμμετέχουμε ενεργά όπως και να συνδιαμορφώνουμε τις νέες τάσεις και την εξέλιξη του εμπορίου συλλήβδην.

Το «Future of Retail» συνιστά μια εποικοδομητική αφορμή για όλους τους συνεργαζόμενους θεσμικούς εταίρους, τους καταναλωτές και τους επιχειρηματίες, να έρθουν κοντά και να συζητήσουν επισταμένως προβληματισμούς και αγωνίες για το μέλλον του εμπορίου.

Η μικρομεσαία ελληνική επιχείρηση θα παραμείνει ο αιμοδότης της ελληνικής οικονομίας και στο πλαίσιο αυτού του νέου -αισιοδοξώ- θεσμού της χώρας είναι αναγκαία η έγκυρη προετοιμασία της μπροστά στις επερχόμενες και υποχρεωτικές αλλαγές που έρχονται να μεταμορφώσουν το παραδοσιακό εμπόριο».

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2020, 18:56