«Θεαματικές επιδόσεις ρεκόρ κατέγραψαν οι αφίξεις Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα το 2018 σε εφαρμογή του στρατηγικού σχεδιασμού της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά, για τη γερμανική αγορά, πετυχαίνοντας αύξηση άνω του 18% για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά», όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου.

Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 4,4 εκατομμύρια Γερμανοί επισκέπτες επέλεξαν τη χώρα μας για τις διακοπές τους το 2018, με την Ελλάδα να αναδεικνύεται στον 2ο δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό προορισμό Γερμανών τουριστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κα Κουντουρά συμμετέχει στην κορυφαία διεθνή έκθεση τουρισμού ITB στο Βερολίνο, με στόχο τη διατήρηση της θετικής δυναμικής του ελληνικού τουρισμού και το 2019. Οι εκπρόσωποι των κορυφαίων γερμανικών ταξιδιωτικών ομίλων και των αεροπορικών εταιρειών στις συναντήσεις τους με την υπουργό επιβεβαίωσαν την ενίσχυση της τουριστικής ζήτησης για την Ελλάδα το 2019 μετά από δύο συνεχόμενες χρονιές (2017, 2018) πολύ υψηλής ανόδου άνω του 18%, στην οποία συνέβαλε η επιτυχημένη προώθηση νέων ελληνικών προορισμών και θεματικών τουριστικών προϊόντων, καθώς και η ενίσχυση της συνδεσιμότητας με νέες απευθείας πτήσεις από περισσότερα αεροδρόμια της Γερμανίας προς περισσότερα ελληνικά.

Εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την εξαιρετική συνεργασία που έχουν καθιερώσει με το υπουργείο και τον ΕΟΤ, και τόνισαν ότι με βάση τα πολύ θετικά αποτελέσματα του 2018 σχεδιάζουν επέκταση των τουριστικών προγραμμάτων τους για το 2019. Στις προγραμματισμένες συναντήσεις συμμετείχε επίσης ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Κωνσταντίνος Τσέγας, η διευθύντρια του γραφείου υπουργού και αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του ΕΟΤ, Αγγελική Χονδροματίδου, και η προϊσταμένη του ΕΟΤ Γερμανίας, Βίκυ Στρούμπου.

Η Ελλάδα έχει εφέτος ενισχυμένη παρουσία στην έκθεση του Βερολίνου με μεγαλύτερο περίπτερο 870 τ.μ. όπου φιλοξενούνται 81 συνεκθέτες. Στο ελληνικό περίπτερο την πρώτη ημέρα της ITB πραγματοποιήθηκε ειδική εκδήλωση παρουσίασης για πρώτη φορά στη γερμανική αγορά του «Ελληνικού Πρωινού» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), στο πλαίσιο της στρατηγικής του υπουργείου για την προώθηση της ελληνικής γαστρονομίας και ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων. Στην εκδήλωση η κα Κουντουρά τόνισε ότι η προώθηση και προβολή διεθνώς της ελληνικής γαστρονομίας αποτελεί στρατηγική επιλογή, γιατί «οι επισκέπτες, όταν δοκιμάζουν τις γεύσεις της Ελλάδας, μεταφέρουν την εμπειρία τους στο εξωτερικό και γίνονται πρεσβευτές της χώρας μας, διαφημίζοντας και προβάλλοντας τον προορισμό και τα προϊόντα του».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης