Η αγορά καταναλωτικών προϊόντων είναι πιθανό να φτάσει στο κατώτερο σημείο της, πριν σταθεροποιηθεί τον Μάρτιο, καθώς οι επιπτώσεις από την εξάπλωση του νέου κορωνοϊού (COVID-19) εξασθενούν, σύμφωνα με δήλωση εκπροσώπου του Υπουργείου Εμπορίου.

Η επιδημία ξέσπασε στα τέλη Ιανουαρίου, ενώ δεν θα επηρεάσει τη σταθερότητα μακροπρόθεσμα, αλλά και τη συνεχιζόμενη άνοδο της αγοράς καταναλωτικών προϊόντων στην Κίνα, σύμφωνα με τον Ουάνγκ Μπιν, αξιωματούχο του Υπουργείου Εμπορίου στη διάρκεια μιας διαδικτυακής ενημέρωσης των δημοσιογράφων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ίδιος εκτίμησε ότι οι επιπτώσεις στην αγορά θα κορυφωθούν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης