Μείωση 0,9% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάρτιο εφέτος, ωστόσο ξεχώρισε η άνοδος του τζίρου σε ένδυση-υπόδηση και έπιπλα-ηλεκτρικά είδη-οικιακό εξοπλισμό.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά σε: Έπιπλα-ηλεκτρικά είδη-οικιακό εξοπλισμό (21,9%), Ένδυση-υπόδηση (20,8%), Φαρμακευτικά-καλλυντικά (12,1%), Τρόφιμα-ποτά-καπνό (10,3%), Βιβλία-χαρτικά-λοιπά είδη (4,7%) και Πολυκαταστήματα (5,2%). Στον αντίποδα, ο τζίρος μειώθηκε σε Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (10,6%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (10,3%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 0,9% τον Μάρτιο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021 σημείωσε αύξηση 0,6%.

Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,6% τον Μάρτιο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021.

Εξάλλου ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε μείωση 3% τον Μάρτιο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021 σημείωσε αύξηση 2,6%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,2% τον Μάρτιο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης