Nielsen: Αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων λόγω COVID-19

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2020, 12:50
Nielsen: Αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων λόγω COVID-19

Σημαντική είναι ήδη η επίδραση του κορωνοϊού (Covid-19) στην καταναλωτική συμπεριφορά των πολιτών. Σύμφωνα με τα απoτελέσματα έρευνας, που διεξήγαγε η Nielsen, από τις 13 Μαρτίου μέχρι και τις 17 Μαρτίου σε 1.000 άτομα άνω των 18 ετών, 8 στους 10 Έλληνες ανησυχούν πολύ για την οικογένειά τους λόγω της εξάπλωσης του ιού COVID-19.

Η πλειονότητα (73%) θεωρεί ότι η εξάπλωση του ιού θα σταματήσει τους επόμενους 2-3 μήνες στην Ελλάδα, ενώ εκτιμούν ότι στην Ευρώπη η εξάπλωση δεν θα περιοριστεί το ίδιο σύντομα και θα σταματήσει σε περισσότερο από 4 μήνες έως και 1 χρόνο.

Από τα ευρήματα προκύπτει ότι οι Έλληνες λαμβάνουν διαρκή ενημέρωση για την κατάσταση της χώρας από πολλές και διαφορετικές πηγές, κυρίως από τις Ειδήσεις στην Τηλεόραση (82%), τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (68%), καθώς και τις τοπικές Ηλεκτρονικές Εφημερίδες (45%).

Σχετικά με την υγιεινή και τα μέτρα αυτοπροστασίας, 8 στους 10 εκ των ερωτηθέντων στην Ελλάδα δηλώνουν ότι πλένουν πιο συχνά τα χέρια τους σε σχέση με το παρελθόν, ενώ το 36% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί ισχυρότερα απορρυπαντικά/καθαριστικά για το σπίτι.

Σημειώνεται ότι η έρευνα είναι συνδρομητική και διεξάγεται από τη Nielsen σε πάνω από 50 χώρες στον κόσμο καταγράφοντας την επίδραση του COVID-19 στη συμπεριφορά των ανθρώπων, τόσο αναφορικά με τις αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες όσο και με τον τρόπο ζωής σε 20 διαφορετικούς πυλώνες δραστηριοτήτων, όπως, για παράδειγμα, η μαγειρική στο σπίτι, η γυμναστική, η εργασία από το σπίτι, τα ταξίδια εσωτερικού κ.ά.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2020, 12:54