To «chicken game» των προσφορών στο οποίο έχουν «εγκλωβιστεί» η εγχώρια αγορά σούπερ μάρκετ και η βιομηχανία, φαίνεται ότι έχει αρχίσει να προβληματίζει μια μερίδα καταναλωτών.

Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ που παρουσιάστηκε στην 23η Γενική Συνέλευση του ECR Hellas (efficient consumer response), το κριτήριο των προσφορών εξακολουθεί να κυριαρχεί ως βασικός λόγος επίσκεψης σε ένα σημείο πώλησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, σύμφωνα με τα ευρήματα της ίδιας έρευνας, ένα σημαντικό ποσοστό, που αγγίζει το 43%, δηλώνει ότι προτιμά χαμηλότερες τιμές παρά προσφορές, ενώ το 41% εμφανίζεται μπερδεμένο από αυτές.

Επίσης, σημαντικός παράγοντας για το 37% είναι το άγχος να προλάβει τις προσφορές, ενώ ένα 42% δηλώνει ότι δεν έχει χρόνο να ψάξει για τις προσφορές.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι μέσα στην κατηγορία των καταναλωτών που έχει ως mission το κυνήγι της προσφοράς, τα αντίστοιχα ποσοστά είναι υψηλότερα του συνόλου.
Για παράδειγμα, το 45% των ερωτηθέντων είναι αυτό που δηλώνει μπερδεμένο από τις προσφορές, ενώ το 44% εμφανίζεται να μην έχει χρόνο να ψάξει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης