Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέλυσε η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz, εντυπωσιακή αύξηση παρουσίασε η μέση τιμή του καλαθιού αγορών του Skroutz, η οποία αυξήθηκε κατά 38,84% σε σύγκριση με το 2021. Αναφορικά με την εξέλιξή των τιμών, συνολικά το 25,01% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ μόλις το 9,32% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές σε σύγκριση με την εβδομάδα 13-17 Νοεμβρίου.

Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στην πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασαν τα 10 εκατομμύρια, ενώ ο όγκος παραγγελιών φέτος άγγιξε σχεδόν τις 600.000. Αξίζει να σημειωθεί ότι 1 στις 4 παραγγελίες (25% του συνόλου των παραγγελιών) παραδόθηκε σε κάποιο από τα 500 skroutz points σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, γεγονός που αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε αυτή την επιλογή παραλαβής και πως αυτή έχει ενταχθεί πλήρως στην αγοραστική συμπεριφορά του χρήστη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα» συγκαταλέγονται στις πιο δημοφιλείς, καθώς βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό επισκέψεων.

Ωστόσο, η κατηγορία «Υγεία και Ομορφιά» είχε τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών φέτος (πρώτη θέση με ποσοστό 23,40%).

Ως προς τις κατηγορίες με τις υψηλότερες σε έκπτωση αγορές, αυτή που μονοπώλησε το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι η κατηγορία «Παιδικά φορέματα», στην οποία και αξιοποίησαν περισσότερο τις προσφορές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέλος, οι καταναλωτές αξιοποίησαν τις δυνατότητες που προσφέρει το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” της Skroutz με ευέλικτους τρόπους πληρωμής.

Πιο συγκεκριμένα, την ημέρα της Black Friday, παρατηρήθηκε αύξηση του τζίρου της τάξεως του 10% για αγορές μέσω του προγράμματος “Δόσεις για Όλους” σε σχέση την εβδομάδα 14/11 με 20/11, την ακριβώς προηγούμενη της Black Friday εβδομάδας δηλαδή.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης