«Κατόπιν εορτής» η βιομηχανία ανεβάζει τις αμοιβές αλλά δυσκολεύεται πολύ να βρει εξειδικευμένο προσωπικό για να καλύψει τις ανάγκες της. Οι παλιοί και έμπειροι εργαζόμενοι έχουν αποσυρθεί, είτε συνταξιοδοτήθηκαν, είτε άλλαξαν επάγγελμα, και δεν εκπαιδεύτηκαν νέοι για να τους αντικαταστήσουν.

Τα τεχνικά επαγγέλματα εξάλλου δεν είναι δημοφιλή στη νεολαία και η τεχνική εκπαίδευση αντιμετωπίζεται ως επιλογή δεύτερης κατηγορίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρόβλημα αφορά κυρίως οδηγούς μηχανημάτων, ηλεκτροσυγκολλητές, εργαζομένους στον τομέα των σιδηροκατασκευών, υπαλλήλους εργαστηρίου, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, τεχνολόγους, μηχανικούς, αλλά και μάγειρες, ακόμα και κρεοπώλες, καθώς τα επαγγέλματα αυτά απαιτούν εξειδίκευση.

Πόσες είναι οι κενές θέσεις στη Βιομηχανία τα σούπερ μάρκετ και τον τουρισμό

Πριν από μερικούς μήνες, τον περασμένο Οκτώβριο, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΒ Σπύρος Θεοδωρόπουλος από το βήμα του Βιομηχανικού Συνεδρίου του ΣΕΒ είχε κάνει λόγο για 90.000 κενές θέσεις στη βιομηχανία κυρίως σε τεχνικές ειδικότητες, ενώ περίπου 10.000 εκτιμάται ότι είναι οι κενές θέσεις στον κλάδο των σουπερμάρκετ σύμφωνα με στοιχεία της Ενωσης Σουπερμάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ).

Σε αυτές θα μπορούσαν να προστεθούν οι περίπου 80.000 θέσεις εργασίας στον τουρισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόβλημα καταγράφεται τους τελευταίους μήνες και στον δημοφιλή μέχρι πρότινος κλάδων των διανομών. Όλο και λιγότεροι ντελιβεράδες είναι διαθέσιμοι καθώς η κόπωση «νικά» την πρόσοδο που προσδίδει το επάγγελμα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης