Οι γιορτές των Χριστουγέννων δεν μπόρεσαν να στηρίξουν τον τζίρο των καταστημάτων, που είδαν τις εισπράξεις τους να μειώνονται και πολύ περισσότερο να κέρδη τους να εξανεμίζονται.

Έτσι, μείωση της τάξεως του 4,0% παρουσίασε ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών του μηνός Δεκεμβρίου 2008, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Δεκεμβρίου 2007, έναντι αύξησης 3,2% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2007 προς το 2006, σύμφωνα με την ΕΣΥΕ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μείωση του Δείκτη Κύκλου Εργασιών προήλθε από τη μείωση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών διατροφής κατά 2,2% και από τη μείωση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών εκτός διατροφής, κατά 5,4%, σημειώνει η ΕΣΥΕ στην ανακοίνωσή της.

Επιπλέον, η ανωτέρω μείωση προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές των δεικτών στις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων:

1. Από τις αυξήσεις των δεικτών:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

-Των καταστημάτων φαρμακευτικών-καλλυντικών, κατά 4,9%

-Των πωλήσεων εκτός καταστημάτων, κατά 11,8%

2. Από τις μειώσεις των δεικτών:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

-Των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων, κατά 1,2%

-Των πολυκαταστημάτων, κατά 7,4%

-Των καταστημάτων τροφίμων, ποτών και καπνού, κατά 7,2%

-Των καταστημάτων ένδυσης-υπόδησης, κατά 13,0%

-Των καταστημάτων επίπλων-ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού, κατά 8,6%

-Των καταστημάτων βιβλίων-χαρτικών και λοιπών ειδών, κατά 10,2%

Ο Δείκτης Όγκου του μηνός Δεκεμβρίου 2008, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Δεκεμβρίου 2007, παρουσίασε μείωση κατά 7,1%, έναντι μηδενικής μεταβολής που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2007 προς το 2006.

Η μείωσή του προήλθε, σύμφωνα με την ΕΣΥΕ, από τη μείωση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών διατροφής κατά 5,9% και από τη μείωση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών εκτός διατροφής, κατά 7,8%.

Επιπλέον, η ανωτέρω μείωση προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές των δεικτών στις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων:

1. Από τις αυξήσεις των δεικτών:

-Των καταστημάτων φαρμακευτικών-καλλυντικών, κατά 3,0%

2. Από τις μειώσεις των δεικτών:

-Των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων, κατά 4,7%

-Των πολυκαταστημάτων, κατά 9,6%

-Tων καταστημάτων τροφίμων, ποτών και καπνού, κατά 10,7%

-Των καταστημάτων ένδυσης-υπόδησης, κατά 15,4%

-Των καταστημάτων επίπλων-ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού, κατά 9,4%

-Των καταστημάτων βιβλίων- χαρτικών και λοιπών ειδών, κατά 13,5%

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης