Τη στρατηγική του Ομίλου για τα επόμενα χρόνια, και κυρίως για το 2014, δίνοντας έμφαση στα δίκτυα νέας γενιάς VDSL και 4G, παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ, κατά τη διάρκεια συνάντησής του με εκπροσώπους του Τύπου.

Σύμφωνα με τον κ. Τσαμάζ, ο Όμιλος θα επενδύσει στα επόμενα τέσσερα χρόνια 1,2 δισ. ευρώ σε δίκτυα νέας γενιάς σε σταθερή και κινητή τηλεφωνία, με στόχο για το 2014 η διείσδυση του VDSL να ξεπεράσει το 30% ενώ για τα 4G κινητά δίκτυα ο στόχος είναι κάλυψη του 70% του πληθυσμού. Όπως τόνισε ο κ. Τσαμάζ μεσοπρόθεσμος στόχος είναι το 65% του πληθυσμού να έχει πρόσβαση σε ταχύτητες 50 mbps και ταχύτητες 100 mbps το 50% των κατοίκων της Ελλάδας έως το 2020.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ό,τι αφορά την στρατηγική του Ομίλου ο κ. Τσαμάζ σημείωσε ότι αυτή θα πρέπει να στηριχθεί στη δημιουργία νέων εσόδων, έμφαση στις βασικές δραστηριότητες, μετασχηματισμό του ομίλου και πάνω απ΄όλα η εμπειρία του πελάτη. «Ο πελάτης θα πρέπει να είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής μας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Ομίλου και πρόσθεσε «στόχος είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή».

Επίσης, αν και επισήμανε πως το 2013 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τις τηλεπικοινωνίες, τόνισε: «Εμείς καταφέραμε να αντέξουμε και να πετύχουμε βιωσιμότητα. Δουλέψαμε με στρατηγική». Για το έτος 2013, ο Όμιλος πέτυχε μείωση καθαρού δανεισμού στα επίπεδα της λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA), έχει στα ταμεία του 1,5 δισ. ευρώ ενώ παράλληλα καταγράφεται και συγκράτηση της μείωσης εσόδων σε ετήσια βάση.

Για τη σταθερή τηλεφωνία σημείωσε πως το 2013 ο ΟΤΕ μπόρεσε και συγκράτησε απώλειες πελατών σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια (2013 έχασε 210.000 πελάτες έναντι 500.00 τα προηγούμενα χρόνια), για VDSL υπήρξε διατήρηση της δυναμικής (επιπλέον 50.000 συνδρομητές), για ΟΤΕ ΤV υπήρξε υπερδιπλασιασμός των συνδρομητών (250.000). Για την κινητή τηλεφωνία είπε ότι παρόλο που «η αγορά είναι η μισή και ο ανταγωνισμός έχει χάσει την ψυχραιμία του» το μερίδιο της Cosmote αυξήθηκε, αν και το διάστημα 2007-2013 έχασε περίπου το 54% των εσόδων της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ό,τι αφορά το προσωπικό, ο κ. Τσαμάζ ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει στα σχέδια του Ομίλου νέο πρόγραμμα εθελουσίας, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στο πρόγραμμα που ήδη υλοποιείται και αφορά την εκπαίδευση των εργαζομένων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης