Επενδύσεις 160 εκατ. ευρώ από την Coca-Cola τα 2 τελευταία χρόνια

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012, 16:38
Επενδύσεις 160 εκατ. ευρώ από την Coca-Cola τα 2 τελευταία χρόνια
Την Ελλάδα και την ελληνική οικονομία συνεχίζει να στηρίζει η Coca-Cola Τρία Έψιλον στην οποία έχει συνεισφέρει επενδύσεις ύψους 160 εκατ. ευρώ τα τελευταία δύο χρόνια, παρά τις δυσκολίες στην εγχώρια αγορά, όπως αναφέρθηκε από την πλευρά της διοίκησης στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης στο εργοστάσιο Σχηματαρίου.

«Πιστεύουμε στη χώρα μας και επενδύουμε στην παρουσία της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Ελλάδα με πέντε πρότυπα εργοστάσια που παράγουν το 98% των αναγκών της ελληνικής αγοράς. Ειδικότερα, στη μονάδα του Σχηματαρίου έχουν πραγματοποιηθεί επενδύσεις για την ανακαίνιση των κτιριακών εγκαταστάσεων, την ενίσχυση και εκσυγχρόνιση των γραμμών παραγωγής και την κάλυψη αναγκών του εργοστασίου» ανέφερε μεταξύ άλλων ο διευθυντής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον κ. Βασίλης Λώλας.

Στα σχέδια της εταιρείας είναι η λειτουργία μονάδας συμπαραγωγής ενέργειας στο εργοστάσιο Σχηματαρίου, η οποία θα συνδυάζει τεχνολογία παραγωγής θερμότητας και ενέργειας, με αποτέλεσμα να μειώνεται περίπου κατά 40% η ποσότητα αέριων ρύπων που εκπέμπεται κατά την παραγωγική διαδικασία. Για την συγκεκριμένη μονάδα, όπως αναφέρθηκε, η εταιρεία έχει λάβει μετά από 2,5 χρόνια γραφειοκρατικών καθυστερήσεων την αδειοδότηση αλλά η υλοποίησή της έχει αναβληθεί και αναμένεται νέα απόφαση του Ομίλου για την έναρξη των διαδικασιών κατασκευής της.

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για το κλείσιμο των μονάδων στην Πάτρα και τη Θεσσαλονίκη ο κ. Λώλας ανέφερε ότι οι συγκεκριμένες μονάδες λειτουργούν πλέον ως κέντρα διανομής των προϊόντων της εταιρείας απασχολώντας λιγότερο προσωπικό. Ωστόσο διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει από την πλευρά της διοίκησης σκέψη για αντίστοιχη ενέργεια στις υπόλοιπες παραγωγικές μονάδες στην Ελλάδα.

Στο τελευταίο τετράμηνο του 2012 οι πωλήσεις της εταιρείας στην Ελλάδα εμφανίζονται μειωμένες κατά 28%. Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν, η εταιρεία εστιάζει το ενδιαφέρον της στην ενίσχυση των προωθητικών της ενεργειών ενώ παράλληλα δεν προχώρησε σε μειώσεις τιμών στα προϊόντα της παρά το γεγονός ότι οι πρώτες ύλες έχουν αυξηθεί.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012, 16:41