Στην μάχη μεταξύ των «κολοσσών» στον τομέα της εστίασης στην Ελλάδα αναφέρεται το περιοδικό Forbes, σε άρθρο-αφιέρωμα για τα Starbucks και τα καταστήματα Mikel. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, τα Starbucks, έχοντας εγκαθιδρύσει εντός των ΗΠΑ την επικυριαρχία τους και αργότερα εξαπλώθηκαν στο εξωτερικό με σημαντικά αποτέλεσμα.

Όμως η Ελλάδα, θυμίζει ένα μικρό «γαλατικό χωριό» καθώς στη χώρα μας η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων εστίασης έρχεται δεύτερη στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού, μετά τα Mikel, τα οποία αριθμούν 84 ενώ «τα Starbucks έχουν κολλήσει στα 30».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην ανταπόκρισή του από την Ελλάδα, ο συντάκτης του άρθρου αναφέρει πως επισκέφθηκε το κατάστημα των Mikel στην οδό Κοραή στην Αθήνα και έμεινε με την εντύπωση πως ήταν μια πολύ καλή ‘απομίμηση’των Starbucks: «υπήρχε η ίδια αφθονία καφέδων και χυμών, το προσωπικό ήταν πολύ καλά εκπαιδευμένο, ενώ η μόνη διαφορά ήταν το χρώμα των στολών τους – μαύρο για την Mikel, πράσινο για τα Starbucks».

Ωστόσο τη δεύτερη φορά που το επισκέφθηκε, συνομίλησε με τον επικεφαλής της εταιρείας Mikel Ελευθέριο Κυριακάκη και άλλαξε την άποψη που είχε για τα καταστήματα αυτά.

Ο κ. Κυριακάκης του ανέφερε ότι η φιλοσοφία των Mikel είναι ότι μοιάζουν με παραδοσιακά καφενεία, έχουν απλό περιβάλλον και προσφέρουν καφέ από πολύ νωρίς υπό τους ήχους απαλής μουσικής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διαφορά με τα Starbucks, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι ότι τα Mikel δεν είναι self-service. Υπάρχει προσωπικό πολύ εξυπηρετικό που ασχολείται με τις παραγγελίες, ενώ ο υπεύθυνος κάθε καταστήματος θα έρθει σε επαφή με τους πελάτες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης