Άνοδο στο υψηλότερο επίπεδο από το Φεβρουάριο του 2011 σημείωσε στο τέλος Μαρτίου ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης που καταρτίζει η Thomson Reuters σε συνεργασία με το University of Michigan διαψεύδοντας τις εκτιμήσεις των οικονομολόγων.

Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης αυξήθηκε στις 76,2 από 75,3 μονάδες τον Φεβρουάριο και 74,3 μονάδες στα μέσα Μαρτίου ενώ οι οικονομολόγοι που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Dow Jones Newswires ανέμεναν πτώση στις 74,5 μονάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο δείκτης τρεχουσών συνθηκών σημείωσε άνοδο στις 86 μονάδες, επίσης υψηλό 13 μηνών, από 83 μονάδες τον Φεβρουάριο και 84,2 μονάδες στα μέσα του τρέχοντος μήνα ενώ ο δείκτης των προσδοκιών διαμορφώθηκε στις 69,8 μονάδες έναντι 68 και 70,3 μονάδων αντίστοιχα.

Ο δείκτης για τον πληθωρισμό σε ορίζοντας ενός έτους διαμορφώθηκε στο 3,9% από 3,3% και 4% στα μέσα Μαρτίου ενώ σε βάθος πέντε ετών διατηρήθηκε στο 3% σε σχέση με τα μέσα Μαρτίου ενώ τον Φεβρουάριο βρισκόταν στο 2,9%.

Επιμέλεια:Xρήστος Μαζάνης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης