Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις τηρούν τις ελάχιστες προϋποθέσεις περιβαλλοντικής συμμόρφωσης, αλλά αναγνωρίζουν την ανάγκη και επιδιώκουν τη βελτίωση των περιβαλλοντικών τους επιδόσεων, σε συνάρτηση με τη χρηματική αποτίμηση της ενεργειακής κατανάλωσης αν και η πρόθεση ή η υλοποίηση κτηριακών παρεμβάσεων (εγκατάσταση διπλών υαλοπινάκων κ.ά.) συμβαδίζει μόνο με την περίπτωση ιδιόκτητου ακινήτου.

Αυτό προκύπτει από έρευνα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθήνας στο πλαίσιο υλοποίησης της κοινοτικής δράσης «Περιβαλλοντικού Mentoring» σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως αναφέρεται σε σχετικό ενημερωτικό έγγραφο της δρος Ελένης Σταματίου (αρχιτέκτων – μηχανικός ΕΜΠ), η μακροπρόθεσμη θεώρηση φιλικών προς το περιβάλλον λύσεων επιτρέπει στη ΜΜΕ να ελπίζει στην επιβίωσή της και να κερδίζει μια θέση στη νέα αναδυόμενη αγορά.

Σημειώνεται ότι από τα στοιχεία της ΕΕ προκύπτει ότι οι ΜΜΕ δημιουργούν το 60% της συνολικής παραγωγής αλλά και ευθύνονται και για το 70% της βιομηχανικής ρύπανσης στην Ευρώπη, καθώς οι περισσότερες, ύστερα από ελέγχους από αρμόδιους κρατικούς φορείς, έχουν ευρεθεί μη συμμορφούμενες προς εθνικούς ή κοινοτικούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης