Τα πολυκαταστήματα attica, παρά τις οικονομικές δυσκολίες και προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος του λιανεμπορίου, κατάφεραν να διατηρήσουν σταθερή ανοδική πορεία και το έτος 2015.

Το 2015 τα πολυκαταστήματα attica παρουσίασαν κύκλο εργασιών που απέφερε τζίρο 158 εκ. ευρώ και κέρδη 10,6 εκ. ευρώ. Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι παρά τις αναταράξεις στην οικονομία της χώρας, η εταιρεία διατηρεί αποτελεσματικά μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και θετικές ταμειακές ροές και έχει αυξήσει το εργατικό δυναμικό της – απασχολώντας συνολικά περισσότερα από 2.600 άτομα – χωρίς να έχει προβεί σε μειώσεις αποδοχών και εξακολουθώντας να πραγματοποιεί προσλήψεις με τις παλιές συλλογικές συμβάσεις που ίσχυαν προ κρίσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Α’ τετράμηνο του 2016 η εταιρεία παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 8,5% στο σύνολο των πολυκαταστημάτων. Πρωταρχικό στόχο για το σύνολο του έτους αποτελεί η διατήρηση της θετικής πορείας της εταιρείας αλλά και η υλοποίηση των επόμενων επιχειρηματικών της βημάτων που περιλαμβάνουν επενδύσεις ύψους 10 εκ. ευρώ που θα χρηματοδοτηθούν πλήρως από ίδια κεφάλαια.

Οι επενδύσεις που θα υλοποιηθούν μέσα στο 2016 είναι:

-Πλήρης ανακαίνιση του κεντρικού πολυκαταστήματος attica στο City Link. Το attica στο City Link – που αποτελεί το πρώτο πολυκατάστημα attica – άνοιξε τον Απρίλιο του 2005 και μετρά 11 χρόνια λειτουργίας. Η ανακαίνιση στοχεύει σε πλήρη εκσυγχρονισμό και θα πραγματοποιηθεί σε όλους τους ορόφους και χώρους του πολυκαταστήματος. Η επένδυση αυτή θα ανέλθει σε 4,5 εκ. ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να σημειωθεί ότι για το άνοιγμα του πολυκαταστήματος το 2005 δαπανήθηκαν περίπου 15 εκ. ευρώ ενώ μέσα στην επόμενη 10ετία η εταιρεία προχώρησε σε επιμέρους ανακαινίσεις στο συγκεκριμένο πολυκατάστημα που ανήλθαν στα 6 εκ. ευρώ.

-Επιμέρους ανακαίνιση των υπόλοιπων πολυκαταστημάτων attica (στο Golden Hall, στην Τσιμισκή και στο Mediterranean Cosmos) με προϋπολογισμό που ανέρχεται στα 3,5 εκ. ευρώ και ενδεικτικά περιλαμβάνει:

-Συνεχή ανανέωση των αποκλειστικών corner έτσι ώστε να εκφράζουν τη μοναδική ταυτότητα των μαρκών που φιλοξενούν

-Τοποθέτηση ψηφιακών video wall για digital signage, περαιτέρω προβολή των μαρκών και γενικό εκσυγχρονισμό της εικόνας των πολυκαταστημάτων

-Βελτίωση του φωτισμού των πολυκαταστημάτων χρησιμοποιώντας την τεχνολογία LED

-Ανακαίνιση της όψης του πολυκαταστήματος attica στο Mediterranean Cosmos.

Εκσυγχρονισμό των πληροφοριακών συστημάτων με εγκατάσταση συστήματος SAP και αναβάθμιση των τεχνολογικών υποδομών της εταιρείας. Η νέα ERP εφαρμογή, δηλαδή η εγκατάσταση του συστήματος SAP, θα υποστηρίξει τις εταιρικές λειτουργίες Financials, Logistics και Διαχείρισης Ανθρωπίνου Δυναμικού. Η σχετική επένδυση θα ανέλθει στο 1,5 εκ. ευρώ.

Μέσω των παραπάνω ενεργειών, η εταιρεία στοχεύει στη διατήρηση του υψηλού επιπέδου λειτουργικότητας και αισθητικής των χώρων των πολυκαταστημάτων του δικτύου της, αλλά και στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών για την περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης των καταναλωτών. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο πλάνο επενδύσεων της ΑΤΤΙΚΑ ΠΟΛΥΚΑΣΤΗΜΑΤΑ έρχεται να προστεθεί στις συνολικές επενδύσεις της τάξης των 50 εκ. ευρώ, τις οποίες έχει πραγματοποιήσει η εταιρεία από την έναρξη του πρώτου πολυκαταστήματος το 2005 μέχρι σήμερα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης