Πιο έντονη από ποτέ είναι τώρα η ανάγκη του καταναλωτή για ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές και προς αυτήν την κατεύθυνση φαίνεται να κινούνται με ουσιαστικό τρόπο κάποιες εταιρείες. Η Everest, ελληνική εταιρεία, με ηγετική θέση στον κλάδο της εστίασης, επιδιώκει να στηρίξει τόσο τον καταναλωτή όσο και την αγορά σε μια δύσκολη περίοδο, όπου ζητούμενο για όλους είναι η τόνωση της καταναλωτικής ζήτησης μέσω της συγκράτησης των τιμών ειδικά σε ό,τι αφορά σε προϊόντα βασικής ανάγκης, όπως ο καφές και το φαγητό.

Και όπως δεσμεύθηκε στις αρχές του 2010, συνεχίζει την παροχή ποιοτικών προϊόντων καθημερινής ανάγκης στις πλέον προσιτές τιμές και διαθέτει από 4 Ιανουαρίου του 2011 την παραδοσιακή τυρόπιτα μαζί με espresso ή milko, μόνο με 2 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

O λόγος που η εταιρεία επιλέγει για ακόμη μία φορά το κατεξοχήν δημοφιλές ελληνικό «πρωινό» με προϊόντα όπως ο καφές, το γάλα και η τυρόπιτα, που σημειώνουν υψηλότατες πωλήσεις, υποδηλώνει την πραγματική δέσμευσή της να διευκολύνει τον καταναλωτή, σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία για τη χώρα μας, να πραγματοποιήσει με χαμηλότερο κόστος καθημερινές του ανάγκες.

Υπενθυμίζουμε τις μεγάλες προσφορές της Everest το 2010, όπως η τυρόπιτα, την οποία η εταιρεία συνεχίζει να προσφέρει μόνο με 1 ευρώ (από 1,45€), προβαίνοντας σε έκπτωση της τάξεως του 30%. Ανάλογα κινήθηκε και σε άλλα είδη καθημερινής ανάγκης, των οποίων τις τιμές μείωσε κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, όπως ο καφές espresso που για τη χειμερινή περίοδο διέθετε με 1 μόνο ευρώ (από 1,55€, έκπτωση κατά 35%), η σαλάτα, την οποία διέθετε με 1 ευρώ λιγότερο από τις αρχές Μαΐου και για όλο τον μήνα Ιούνιο, και τέλος ο καφές φραπέ τον οποίο διέθεσε μόνο με 1 ευρώ (από 1,65€, έκπτωση κατά 40%) για τη θερινή περίοδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης