Η βιομηχανία εκτυπώσεων και αναπαραγωγής προεγγεγραμμένων μέσων συνεχίζει φέτος και για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά να εμφανίζει συρρίκνωση.

Οι έντονα πτωτικές τάσεις που επικρατούν στην παραγωγή του κλάδου αντανακλούν, σύμφωνα με στελέχη επιχειρήσεων του τομέα, την περαιτέρω αποδυνάμωση του εκδοτικού τομέα και των παραδοσιακών μέσων μαζικής ενημέρωσης και προβολής, προς όφελος των αντίστοιχων ηλεκτρονικών, καθώς και τις επιπτώσεις της γενικότερης οικονομικής κρίσης, η οποία εκδηλώνεται με τη συρρίκνωση της διαφημιστικής δαπάνης της οικονομίας και της κυκλοφορίας εντύπων, οδηγώντας σε δραστικές περικοπές της παραγωγής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως προκύπτει από επεξεργασία στοιχείων της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για το 2011, άνοδο του όγκου παραγωγής την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουλίου, σε σύγκριση με το ίδιο επτάμηνο του 2010, παρουσιάζει μόνο ο υποκλάδος των εργασιών βιντεοεγγραφής. Αντιθέτως, όλοι οι άλλοι υποκλάδοι κατέγραψαν μείωσή του.

Η συνολική παραγωγή εκτυπώσεων και αναπαραγωγής προεγγεγραμμένων μέσων στη χώρα μας το επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου 2011 ήταν μειωμένη, σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα του 2010, κατά 20,4%, σε επίπεδα τα οποία είναι κατώτερα από τα αντίστοιχα του έτους 2005 κατά 36,9%. Την ίδια περίοδο του 2010 είχε καταγραφεί μείωση της τάξεως του 11,7%, σε σχέση με το 2009.

Επιμέλεια: Άννα Μορφούλη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης