Αύξηση 2,4% σημείωσε ο πληθωρισμός τον Ιανουάριο, από 2,6% που ήταν τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας.

Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή κατά 2,4% τον Ιανουάριο προήλθε απο τις ακόλουθες μεταβολές των δεικτών:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

1. Από τις αυξήσεις των δεικτών:

    – Κατά 6,3% της Ομάδας “Αλκοολούχα Ποτά και Καπνός”.

    – Κατά 4,6% της ομάδας “Στέγαση”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

    – Κατά 0,7% της ομάδας “Διαρκή Αγαθά, Είδη Νοικοκυριού και Υπηρεσίες”.

    – Κατά 3,3% της Ομάδας “Υγείᔨ.

    – Κατά 9% της Ομάδας “Μεταφορές”.

    – Κατά 1,3% της Ομάδας “Επικοινωνίες”.

    – Κατά 0,5% της Ομάδας “Αναψυχή, Πολιτιστικές Δραστηριότητες”.

    – Κατά 3% της Ομάδας “Εκπαίδευση”.

    – Κατά 1% της Ομάδας “Ξενοδοχεία, Καφέ, Εστιατόρια”.

    – Κατά 3,4% της Ομάδας “Άλλα Αγαθά και Υπηρεσίες”.
 

2. Από τη μείωση του δείκτη της Ομάδας “Διατροφή και Μη Αλκοολούχα Ποτά” κατά 1,9%.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης