Με 400.000 πελάτες και κάλυψη άνω του 70% των εγκατεστημένων τηλεφωνικών γραμμών πανελλαδικά, επισφραγίζεται η συνεχής ανοδική πορεία της WIND στην αγορά της σταθερής τηλεφωνίας και του Internet. Η ποιότητα των υπηρεσιών χάρη στην ανάπτυξη νέων αλλά και την επέκταση υφιστάμενων υποδομών σε συνδυασμό με τις συμφέρουσες εμπορικές προσφορές αναδεικνύουν τη WIND σε προτιμητέο νέο πάροχο των καταναλωτών που αλλάζουν δίκτυο ή κάνουν νέα σύνδεση ενώ παράλληλα αυξάνεται ολοένα ο αριθμός των καταναλωτών που για μεγαλύτερη ακόμη οικονομία επιλέγει να καλύψει όλες τις τηλεπικοινωνιακές του ανάγκες από τη WIND με συνδυαστικά πακέτα κινητής, σταθερής καιInternet. 

Αναλυτικότερα, η συνδρομητική βάση σταθερής τηλεφωνίας της WIND έχει παρουσιάσει ραγδαία αύξηση την 3ετία 2009-2012 με το ποσοστό να αγγίζει το 108% και τους πελάτες να διπλασιάζονται. Όσον αφορά στο μερίδιο αγοράς της WIND στη σταθερή τηλεφωνία, αυτό έχει αυξηθεί κατά 2,5 μονάδες και από 20,3% το 2010 φτάνει στο 22,8% στο 9μηνο του 2012.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ειδικά για το 2012 η WIND απέκτησε το 44% των νέων συνδέσεων στην αγορά LLU, έχοντας αυξήσει τις νέες συνδέσεις της κατά 8,4% σε σύγκριση με το 2011, ενώ απέκτησε 155.000 νέους πελάτες σταθερής τηλεφωνίας. Μέχρι τέλος Σεπτέμβρη, κατείχε την πρωτιά σε φορητότητα σταθερών γραμμών καθώς απέκτησε το 37% των γραμμών που έκαναν φορητότητα φέτος.

Τα συνδυαστικά πακέτα Σταθερής, Κινητής & Internet έχουν πλέον μετατραπεί στο βασικό ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, μετουσιώνοντας την έννοια της οικονομίας για το νοικοκυριό. Συνδυαστικό πακέτο έχει σήμερα το 39% των οικιακών συνδέσεων και το 68% των εταιρικών της πελατών.

Πρόσφατα η WIND, παρουσίασε στους καταναλωτές την επόμενη γενιά υπηρεσιών DSL, προσφέροντας τη νέα υπηρεσία WIND VDSL για υπερ – γρήγορο Internet με ταχύτητες ως 50 Mbps. Η υπηρεσία WIND VDSL είναι απόλυτα λειτουργική αλλά και ιδιαίτερα προσιτή, στο πνεύμα της οικονομίας που διακρίνει όλη τη γκάμα προϊόντων WIND και οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να την αποκτήσουν μόνο με 10€/ μήνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για το 2013 η εμπορική στρατηγική της WIND προσαρμόζεται με συνέπεια στη νέα εποχή, προσφέροντας λύσεις οικονομίας για όλους με ολοκληρωμένες λύσεις από όλη τη γκάμα προϊόντων της και με αιχμή τα συνδυαστικά πακέτα. Επιδίωξη της εμπορικής στρατηγικής της εταιρείας είναι να εδραιωθεί περαιτέρω ως ο πάροχος που προσφέρει ανταγωνιστικές υπηρεσίες κινητής, σταθερής και ίντερνετ σε ένα πακέτο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης