Η κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba ανακοίνωσε σήμερα ότι οι πωλήσεις της μέσω διαδικτύου κατά τη χθεσινή ημέρα (Singles Day) κατέγραψαν ρεκόρ ύψους 213,5 δισεκατομμυρίων γουάν (30,7 δις δολαρίων).
Ο συνολικός όγκος των πωλήσεων μαζί με τις διαδικτυακές πλατφόρμες (Tmall, Taobao) αντιστοιχεί σε ετήσια αύξηση κατά 27%, έναντι πωλήσεων 168,2 δις γουάν πριν από έναν χρόνο.

Η Alibaba ενεργοποίησε μία διαδικτυακή εμπορική καμπάνια για την προώθηση της 11ης Νοεμβρίου, το 2009, καθώς αυτήν την ημέρα γιορτάζουν οι ανύπαντροι στην Κίνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης