Οι πωλήσεις λιανικής της ΙΚΕΑ, της μεγαλύτερης εταιρείας επίπλων παγκοσμίως, μειώθηκαν 4% σε ετήσια βάση στο τέλος Αυγούστου, καθώς η ζήτηση ανέκαμψε γρήγορα από την πτώση που προκάλεσε ο κορωνοϊός.

Οι πωλήσεις λιανικής και στα 445 καταστήματα της ΙΚΕΑ όσο και online διαμορφώθηκαν στα 39,6 δισ. ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν 45% και αντιστοιχούν στο 21% των συνολικών πωλήσεων λιανικής και η μητρική Inter IKEA ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου παρέμειναν υψηλές ακόμη και μετά από το εκ νέου άνοιγμα των καταστημάτων μετά από την πανδημία.

Ο νέος από τον Μάρτιο διευθύνων σύμβουλος, Jon Abrahamsson Ring, δήλωσε πως οι πωλήσεις σε καταστήματα με χρόνο λειτουργίας μεγαλύτερο του ενός έτους συρρικνώθηκαν περί το 10% έναντι της αύξησης 1% πριν από έναν χρόνο.

Ωστόσο, οι προσαρμοσμένες συγκρίσιμες πωλήσεις ήταν σχεδόν αμετάβλητες καθώς η κρίση του κορωνοϊού ενίσχυσε το ενδιαφέρον των ανθρώπων για τα σπίτια τους, τόνισε, προσθέτοντας πως αναμένει ότι η αύξηση πωλήσεων θα επιστρέψει αυτό το έτος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ΙΚΕΑ στρέφεται από τα μεγάλα καταστήματα εκτός πόλης, στα online και μικρότερα καταστήματα εντός της πόλης καθώς προσαρμόζεται στην ψηφιοποίηση και στις νέες συνήθειες των αγοραστών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης