Διπλασιάστηκαν τα καθαρά κέρδη του γαλλικού ομίλου πολυτελών ειδών Kering για το 2017, λόγω “εντυπωσιακής” αύξησής που εμφάνισαν τα δύο μεγαλύτερα brands του.

Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 1,79 δισ. ευρώ από 814 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα, κάτι που η εταιρεία αποδίδει στις ισχυρές επιδόσεις των brands της Gucci και Yves Saint Laurent. Τα επαναλαμβανόμενα καθαρά κέρδη έφτασαν τα 2 δισ. ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις τέταρτου τριμήνου της Kering αυξήθηκαν 21% στα 4,26 δισ. ευρώ, με τις πωλήσεις της Gucci να διαμορφώνονται σε 1,82 δισ. ευρώ το ίδιο χρονικό διάστημα. Οι ετήσιες πωλήσεις της Gucci διαμορφώθηκαν σε 6,21 δισ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά το δεύτερο μεγαλύτερο brand της Kering, τηνYves Saint Laurent, οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου διαμορφώθηκαν στα 407 εκατ. ευρώ, από 346 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Η εταιρεία πρότεινε μέρισμα ύψος 6 ευρώ ανά μετοχή, αυξημένο κατά 30% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Kering ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να διανείμει μία μετοχή της Puma στους μετόχους της για κάθε 12 μετοχές που διαθέτουν.

Το σχέδιο αυτό, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για μείωση της συμμετοχής στη γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών, θα προταθεί στην ετήσια γενική συνέλευση τον Απρίλιο.

Πρόσθεσε ακόμη ότι επιδιώκει αύξηση των συγκρίσιμων εσόδων το 2018, εξασφαλίζοντας παράλληλα μια στοχοθετημένη και επιλεκτική επέκταση του δικτύου καταστημάτων της.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης