Μειωμένες κατά 9,3% εμφανίζονται οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo το εννεάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, παραδοσιακά ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας «επιστροφής στο σχολείο» που για το σύνολο του δικτύου καταστημάτων JUMBO συνεπάγεται θεαματική αύξηση της επισκεψιμότητας και σημαντική αύξηση του τζίρου. Φέτος ο Σεπτέμβριος ήταν διαφορετικός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως επισημαίνει η Jumbo στην ανακοίνωσή της, στην αγορά επικρατούσαν νευρικότητα και αβεβαιότητα, οι οποίες σε έναν βαθμό οφείλονται στο ισχυρό δεύτερο κύμα της πανδημίας αλλά και στη μεγάλη αναστάτωση στον χώρο της εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η μετατόπιση της έναρξης της σχολικής περιόδου και οι κατά τόπους περιορισμοί ουδόλως συνέβαλαν στην ομαλή λειτουργία της αγοράς. Αντιθέτως, προκάλεσαν σπασμωδικές αντιδράσεις από την πλευρά των καταναλωτών με αντίστοιχη αυξομείωση του κύκλου εργασιών στις διάφορες περιοχές.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις του Ιανουαρίου 2020 κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 13%, ενώ τον Φεβρουάριο ο τζίρος αυξήθηκε κατά 23%, σε σύγκριση με το 2019.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις του Μαρτίου κατέγραψαν μείωση περίπου 51% επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας.

Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν, οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση 86%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Ο Μάιος έφερε τη σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας. Με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και τα τρία από τα πέντε στην Κύπρο, σε συνδυασμό με τη βαθμιαία άρση των περιορισμών κίνησης σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οι πωλήσεις του ομίλου ωθούνται σε διψήφια ανάπτυξη 13,6% για τον μήνα αυτό.

Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετική τροχιά σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά 5,8% και κατά 8% περίπου αντίστοιχα, ενώ ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού.

Τέλος, ο Σεπτέμβριος 2020 έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων για τον όμιλο Jumbo κατά περίπου 1,2%, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2019.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης