Μείωση διαφημιστικών εσόδων αλλά αύξηση των ψηφιακών συνδρομών για την WSJ

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 14 Απριλίου 2020, 09:09
Μείωση διαφημιστικών εσόδων αλλά αύξηση των ψηφιακών συνδρομών για την WSJ

Ο όμιλος News Corp, στην ιδιοκτησία του οποίου ανήκει η εφημερίδα «The Wall Street Journal», ανακοίνωσε ότι τα διαφημιστικά του έσοδα θα υποστούν πλήγμα από τις οικονομικές επιπτώσεις εξάπλωσης της COVID-19.

Τα διαφημιστικά έσοδα έχουν μειωθεί δραστικά για αρκετές εκδοτικές εταιρείες, καθώς οι επιχειρήσεις μειώνουν τους προϋπολογισμούς που είχαν για τις διαφημίσεις και την εμπορική προώθηση προϊόντων.

Η News Corp δηλώνει ωστόσο ότι υπήρξε αύξηση στις ψηφιακές συνδρομές για τις εφημερίδες, καθώς οι άνθρωποι που παραμένουν περιορισμένοι στα σπίτια τους ζητούν πληροφορίες για τον νέο κορωνοϊό.

Η ίδια εκδοτική εταιρεία αναμένει επίσης ακυρώσεις ή καθυστερήσεις αθλητικών γεγονότων, για τα οποία είχε αγοράσει τα δικαιώματα μετάδοσης, και αυτό θα έχει επιπτώσεις στην πορεία των εσόδων της.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 14 Απριλίου 2020, 09:24