MLS Innovation Inc: Επίσημη είσοδος στην αγορά της Σερβίας

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 3 Μαΐου 2018, 17:09
MLS Innovation Inc: Επίσημη είσοδος στην αγορά της Σερβίας
Η MLS ανακοινώνει την επίσημη είσοδό της στην αγορά της Σερβίας με αιχμή του δόρατος την καινοτομία. Η Σερβία έχει πληθυσμό 7 εκ. ενώ αποτελεί βάση επέκτασης στην ευρύτερη περιοχή της Αδριατικής με πληθυσμό 17 εκ.

H MLS προετοίμαζε εδώ και καιρό την είσοδό της στη Σέρβικη αγορά. Πιο συγκεκριμένα:

● Ανέπτυξε τη MAIC στη Σερβική γλώσσα η οποία ενσωματώνεται τόσο στο MLS Easy™ όσο και στα Smartphones και Tablets της εταιρείας.
Σημειώνεται ότι θα είναι η πρώτη φορά που οι Σέρβοι θα μιλάνε στα κινητά τους τηλέφωνα στην γλώσσα τους είτε για να κάνουν κλήση, είτε για να στείλουν μήνυμα, να αναζητήσουν τραγούδια στο Youtube ή να κάνουν αναζήτηση στο Internet φωνητικά.

● Αναζήτησε, επέλεξε και προχώρησε σε συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς της Σερβίας, την εταιρεία REFOT B D.o.o.

● Προχώρησε σε συμφωνία με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας Vip Mobile Serbia, μέλος του ομίλου Telecom Austria Group, ο οποίος κατέχει στη Σερβία μερίδιο 23% και 1.8 εκ. συνδρομητές. Ο καταρχήν στόχος της Vip Mobile Serbia, είναι η μετακίνηση χρηστών 2G δικτύου σε 4G μέσω του μοναδικού παγκοσμίως MLS Easy™.

● Σε συνεργασία με το διανομέα, έκλεισε συμφωνίες με τις ακόλουθες αλυσίδες λιανικής της Σερβίας: WIN-WIN, Gigatron, Blue Tech, Emmezeta, Comtrade Shop και Tehnomedia.
● Προέβη σε συνεργασία με την ProMobi D.o.o., την μεγαλύτερη εταιρεία υποστήριξης After Sales στη Σερβία.

Με το MLS Easy™, τη MAIC στα Σερβικά και τη διεθνή καινοτομία MLS Safe™, η εταιρεία φιλοδοξεί να αναπτυχθεί με επιτυχία στη Σερβική αγορά υπηρετώντας το Making Life Simple και εκτός Ελληνικών συνόρων.

Η MLS υλοποιεί με συνέπεια το στρατηγικό της σχεδιασμό (2018-2021) με στόχο την επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 3 Μαΐου 2018, 17:09