Παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Το 2019 θα είναι ένα έτος ορόσημο για την παραγωγή του μηλίτη στην Ελλάδα. Κι αυτό γιατί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, συνεπής στις δηλώσεις της, προχωρά άμεσα στην παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα, μετά και την σχετική αλλαγή του νόμου. Έτσι, από τον Φεβρουάριο του 2019 οι καταναλωτές θα μπορούν πλέον να απολαμβάνουν τον μηλίτη, ο οποίος θα παράγεται εντός συνόρων.

Στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Πάτρα γίνονται αυτόν τον καιρό πυρετώδεις διαδικασίες, προκειμένου στα τέλη του 2018 να έχει εγκατασταθεί ο απαιτούμενος μηχανολογικός εξοπλισμός και στη συνέχεια να ξεκινήσει πλέον κανονικά η παραγωγή.



Ο Στόχος

Ο στόχος παραγωγής που έχει τεθεί για το 2019 είναι 3 εκατομμύρια λίτρα, η ποσότητα δηλαδή μηλίτη που σήμερα εισάγεται στην ελληνική αγορά, με προοπτική βεβαίως αύξησης αυτής, τόσο για τις ανάγκες της εγχώριας αγοράς όσο και σε επόμενη φάση για ξένες αγορές.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στηρίζοντας την ελληνική αγορά και οικονομία, θα χρησιμοποιήσει όλες τις πρώτες ύλες από την Ελλάδα (κουτιά, ετικέτες, μπουκάλια, χαρτοκιβώτια). Αξίζει να τονιστεί ότι για την παραγωγή του μηλίτη χρησιμοποιείται χυμός μήλου και ήδη υπάρχουν υποψήφιοι Έλληνες προμηθευτές.

Ο ποιοτικός έλεγχος επί των πρώτων δειγμάτων που έχουν δοθεί είχε θετικά αποτελέσματα και απομένει να ολοκληρωθεί η διαδικασία πιστοποίησης, έτσι ώστε οι συγκεκριμένοι προμηθευτές να χαρακτηριστούν «παγκόσμιοι προμηθευτές» (globals uppliers) του Ομίλου Heineken.

Αυτό θα δώσει τη δυνατότητα στις συγκεκριμένες εταιρείες να προμηθεύουν με χυμό μήλου όχι μόνο την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, αλλά συνολικά τον όμιλο Heineken και για άλλες χώρες όπου παράγει μηλίτη.



Η Επένδυση

Το συνολικό ύψος της επένδυσης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για την παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα ανέρχεται σε 1,5 εκατ. ευρώ. Η προστιθέμενη αξία που θα δημιουργηθεί αναμένεται να αγγίξει τα 2 εκατ. ευρώ, ενώ υπολογίζεται ότι θα υποστηριχθούν έως και 65 θέσεις εργασίας σε όλη την αλυσίδα.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με τις επιτυχημένες επιλογές και επενδύσεις κατάφερε να ανταπεξέλθει της οικονομικής κρίσης και να «βγει» νικήτρια. Να σημειωθεί ότι μέσα στην κρίση (2010-2017), οι επενδύσεις της ΑΖ ανήλθαν στα 142 εκατ, ευρώ, ενώ για την τριετία (2017-2019) θα φτάσουν στα 61 εκατ. ευρώ και θα αφορούν τη βελτίωση των παραγωγικών εγκαταστάσεων, την προώθηση των εξαγωγών και την κυκλοφορία νέων προϊόντων.

Πρόσφατα, μάλιστα, η εταιρεία ανακοίνωσε και τις προγραμματισμένες επενδύσεις για την τριετία 2019-2021, οι οποίες είναι αντίστοιχα δυναμικές και θα ανέλθουν στα 43 εκατ. ευρώ.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018, 14:19