Πώς να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 1 Ιουλίου 2017, 18:48
Πώς να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας
H εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα των διαδικασιών των επιχειρήσεων. Σε εποχές που ο πελάτης είναι το ζητούμενο και γίνεται ο ρυθμιστικός παράγοντας στην αγορά, η φροντίδα για αυτόν είναι υψίστης σημασίας. Ιδιαίτερα στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, ο πελάτης αγοράζει «υπηρεσία», ελπίζοντας στην ικανοποίηση κάποιας ανάγκης του μέσω της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης με την επιχείρηση.

Ο πελάτης επικοινωνεί ή εξυπηρετείται απ' το άτομο που σηκώνει το τηλέφωνο ή από κάποιον, στον οποίο συνήθως θα τον παραπέμψουν. Η πραγματική αξία δημιουργείται στην πρώτη γραμμή. Ο πελάτης για να ικανοποιηθεί χρειάζεται να εξυπηρετηθεί. Oχι απλά να λάβει υπηρεσία. Η διαφορά είναι τεράστια. Υπηρεσία είναι ό,τι προσφέρει η επιχείρηση, ενώ εξυπηρέτηση είναι η επιτυχημένη ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη σχετικά με τις υπηρεσίες αυτές.



Η συνεχής προσαρμογή και αναβάθμιση των ικανοτήτων των εργαζομένων αναδεικνύεται σε εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο της ανταγωνιστικότητας και επιβίωσής τους. Χρειάζεται επομένως συνεχής αναβάθμιση της ικανότητας και της προσαρμοστικότητας της επιχείρησης και των μελών της, ώστε να εξυπηρετήσει όσο γίνεται πιο ικανοποιητικά τους πελάτες της.

Αν δεν υπάρχει εξαιρετική εξυπηρέτηση του πελάτη και ικανοποίησή του, ακόμη περισσότερη και απ' όση εκείνος προσδοκούσε, να εκπλαγεί θετικά και να είναι όχι απλώς ικανοποιημένος, αλλά ενθουσιασμένος, τότε η εξυπηρέτηση δεν έχει επιτευχθεί στο μέγιστο βαθμό. Γιιατί θα πρέπει η επιχείρηση να περιμένει αντίστοιχη στάση απ' τον πελάτη, ώστε να γίνει όχι μόνο φίλος αλλά και πρεσβευτής της.



Με την υπηρεσία Vodafone One Net oι πελάτες της επιχείρησης εξυπηρετούνται αποτελεσματικά, γιατί οι κλήσεις τους δρομολογούνται στον κατάλληλο άνθρωπο, ακόμα και όταν δεν βρίσκεται στο γραφείο.Πώς είναι δυνατόν λοιπόν, η εξυπηρέτηση του πελάτη να φτάσει στο εξαιρετικό επίπεδο; Εδώ έρχεται η τεχνολογία. Oι επιχειρήσεις στις μέρες μας πρέπει να βρίσκουν νέους τρόπους, που θα βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία τους, αλλά και θα φέρουν τους πελάτες τους πιο κοντά. Η τεχνολογία δεν αποτελεί τη λύση, αλλά δίνει νέες διόδους για να βρεθούν με ευκολία οι δρόμοι της εξέλιξης.

H Vodafone έρχεται για να δώσει λύση στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών, ένα θέμα που είναι προτεραιότητα για τις περισσότερες επιχειρήσεις.

Με την υπηρεσία Vodafone One Net oι πελάτες της επιχείρησης εξυπηρετούνται αποτελεσματικά, γιατί οι κλήσεις τους δρομολογούνται στον κατάλληλο άνθρωπο, ακόμα και όταν δεν βρίσκεται στο γραφείο. Το μεγάλο μυστικό πίσω από αυτή την καινοτομία είναι ένα: το cloud.



Οι υπηρεσίες προηγμένου τηλεφωνικού κέντρου αλλάζουν τα δεδομένα σε ό,τι γνωρίζαμε. Τώρα, οι πελάτες γλιτώνουν χρόνο, αφού μέσω ενός ηχογραφημένου μηνύματος μπορούν να επιλέξουν -άμεσα και γρήγορα- το τμήμα με το οποίο θέλουν να συνδεθούν, χωρίς καμία αναμονή. Αυτό φυσικά βελτιώνει και την ποιότητα δουλειάς των υπαλλήλων, γιατί χωρίς καθυστέρηση αυξάνεται και η παραγωγικότητα της επιχείρησης.

Μέσω του Vodafone One Net o καθένας μπορεί να αποκτήσει ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρo με χαμηλό μηνιαίο πάγιο, χωρίς αρχική επένδυση και κόστος συντήρησης εξοπλισμού, μιας και βρίσκεται στο cloud. Παράλληλα, έχει στη διάθεσή του τον Προσωπικό Σύμβουλο της Vodafone: έναν άνθρωπο που θα είναι πάντα δίπλα του σε ό,τι χρειαστεί για να βοηθήσει και να προτείνει καίριες λύσεις.

Το βασικό όφελος της υπηρεσίας είναι πως σας λύνει τα χέρια, γιατί βελτιώνει τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης. Έτσι έχετε τη δυνατότητα να εστιάσετε στα θέματα που θα πάνε την επιχείρησή σας μπροστά.

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 1 Ιουλίου 2017, 18:51