Πτώση 3% καταγράφει η μετοχή της Carrefour, καθώς η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής της Ευρώπης ανακοίνωσε επιβράδυνση των πωλήσεων γ΄ τριμήνου, λόγω της επιδείνωσης των αποδόσεων στα υπέρ-μάρκετ καταστήματά της στη Γαλλία.

«Ο πιο σημαντικός μοχλός του σχεδίου ανάκαμψης είναι τα γαλλικά υπέρ-μάρκετ. Αλλά δύο χρόνια από τότε που ξεκίνησε το σχέδιο, τα εν λόγω καταστήματα είχαν συγκρίσιμη πτώση 3,6%, που είναι η χειρότερη από το β΄ τρίμηνο 2012. Αυτά τα στοιχεία δεν είναι ενθαρρυντικά», αναφέρει αναλυτής της Bernstein.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H Carrefour ανακοίνωσε χθες μετά από το κλέίσιμο της αγοράς ότι οι πωλήσεις γ΄ τριμήνου διαμορφώθηκαν στα 20,2 δισ. ευρώ.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε τους στόχους για το στρατηγικό πλάνο μέχρι το 2022, συμπεριλαμβανομένου και του στόχου μείωσης του κόστους κατά 2,6 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση μέχρι το 2020, καθώς και 4,2 δισ. ευρώ σε πωλήσεις τροφίμων μέσω διαδικτύου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης