Reuters: Αναδιάρθρωση του χρέους της Famar και επένδυση 58 εκατ. ευρώ από την Pillarstone

Reuters: Αναδιάρθρωση του χρέους της Famar και επένδυση 58 εκατ. ευρώ από την Pillarstone
Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία Famar ολοκλήρωσε μία αναδιάρθρωση του χρέους της, ύψους 174 εκατ. ευρώ, και διασφάλισε νέα χρήματα από την Pillarstone για την ενίσχυση της κεφαλαιακής θέσης της, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.

Η Pillarstone είναι μία πλατφόρμα που δημιουργήθηκε από την εταιρεία συμμετοχών (private equity) KKR και τον Τζον Ντέιβισον το 2015 για να συνεργάζεται με ευρωπαϊκές τράπεζες με σκοπό τη δημιουργία αξίας μέσω της διαχείρισης μη κεντρικών στοιχείων ενεργητικού στους ισολογισμούς τους. Η ελληνική θυγατρική της Pillarstone έλαβε άδεια από την Τράπεζα της Ελλάδος για την παροχή μακροπρόθεσμων κεφαλαίων σε μεγάλες εταιρείες και τη διαχείριση των «κόκκινων» δανείων των τραπεζών.

«Μία νέα επένδυση, ύψους περίπου 58 εκατ. ευρώ, έγινε στη Famar από την KKR μέσω της Pillarstone», δήλωσε σήμερα στο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος της Pillarstone, Τζον Ντέιβισον. «Και οι τέσσερις ελληνικές τράπεζες στηρίζουν την Pillarstone στην αναδιάρθρωση της εταιρείας και την ανάκαμψη της επιχείρησης», είπε.

Βάσει της συμφωνίας για την αναδιάρθρωση, το υφιστάμενο χρέος της Famar, ύψους 234 εκατ. ευρώ, θα μειωθεί κατά 116 εκατ. ευρώ, με τις περιόδους αποπληρωμής όλων των σημαντικών δανείων να επεκτείνονται κατά έξι χρόνια. Η Pillarstone θα εγγυηθεί ένα νέο δάνειο 58 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση του μακροπρόθεσμου αναπτυξιακού σχεδίου της Famar και των αναγκών της σε κεφάλαια κίνησης.

Η πλατφόρμα της Pillarstone λειτουργεί ως εξειδικευμένη λύση για τη στήριξη των τραπεζών στη διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων τους.
Επενδύσει μακροπρόθεσμα κεφάλαια και παρέχει τεχνογνωσία μάνατζμεντ για να βοηθήσει τις σχετικές επιχειρήσεις να σταθούν ξανά στα πόδιά τους. «Οι ελληνικές τράπεζες έχουν εταιρική σχέση με εμάς», είπε ο Ντέιβισον.

Νωρίτερα φέτος, η Pillarstone έκανε μία παρεμφερή συμφωνία με μία άλλη μεγάλη ελληνική εταιρεία, τη Notos Com Holdings, η οποία διαχειρίζεται μία σειρά καταστημάτων που αντιπροσωπεύουν διεθνείς φίρμες.

«Στην Ελλάδα, η Famar και η Notos ήταν η βασική μας εστίαση», είπε ο Ντέιβισον, προσθέτοντας: «Κάναμε τεράστια δουλειά τους τελευταίους 18 μήνες, φέρνοντας μία νέα ομάδα μάνατζμεντ και ένα νέο σχέδιο για τη Famar».

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2018, 14:12