Σαντορινιός: Να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση το νέο σχέδιο ανάπτυξης του λιμανιού του Πειραιά

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019, 17:44
Σαντορινιός: Να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση το νέο σχέδιο ανάπτυξης του λιμανιού του Πειραιά

Απαντήσεις σε ερωτήματα σχετικά με το νέο σχέδιο ανάπτυξης του λιμανιού του Πειραιά, ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ από την κυβέρνηση, δια του τομεάρχη Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριου Σαντορινιού, και την καλεί να θέσει το σχέδιο σε διαβούλευση, υπερασπιζόμενη τη σύννομη διαδικασία.

Όπως αναφέρει ο κ. Σαντορινιός σε δήλωσή του, ενώ η συνεδρίαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων του υπουργείου Ναυτιλίας με θέμα την αξιολόγηση του σχεδίου, έχει οριστεί για την Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου, «δεν έχει κινηθεί καμία διαδικασία, ώστε να λάβει χώρα η προβλεπόμενη, από τη σύμβαση παραχώρησης, δημόσια διαβούλευση».

   Ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ και υπενθυμίζει ότι έχει ζητηθεί από τις 11 Σεπτεμβρίου, η κατάθεση του master plan, με Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφου, από έξι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

   Επίσης, ο κ. Σαντορινιός αναφέρει, ότι προκύπτουν ερωτήματα και συγκεκριμένα:

   «α) Ποιες είναι οι πρόσθετες επενδύσεις που περιέχει και πώς αυτές θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη του λιμανιού, στην εθνική και στην τοπική οικονομία και στην απασχόληση;

   β) Αν αυτές οι επενδύσεις αφορούν στην δημιουργία τέταρτου προβλήτα στην περιοχή του Κερατσινίου, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα, ποιο θα είναι το περιβαλλοντικό αποτύπωμα αυτών στην ευρύτερη περιοχή του Κερατσινίου και του Περάματος και πώς αντιμετωπίζονται τυχόν επιβαρύνσεις στο περιβάλλον και οχλήσεις;

   γ ) Προβλέπεται η μεταφορά του Car Terminal στην περιοχή του Νέου Μόλου της Δραπετσώνας; Αν ναι, πως θα αντιμετωπιστεί η απώλεια κρίσιμων χώρων για τη ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα και ποιες θα είναι οι επιπτώσεις για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και για τους εργαζόμενους στη ναυπηγοεπισκευή;

   δ) Οι νέες επενδύσεις είναι σύμφωνες με τα όσα προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης, στα παραρτήματα αυτής και στα τοπογραφικά διαγράμματα που τη συνοδεύουν;

   ε) Ποιος θα είναι ο όγκος του επιβατικού σταθμού κρουαζιέρας; Είναι αντίστοιχος των αναγκών που προκύπτουν από τις δραστηριότητες που καλείται να εξυπηρετήσει;

   στ) Έχουν ληφθεί υπόψη οι παρατηρήσεις των προηγούμενων αποφάσεων της ΕΣΑΛ (της 2ης Ιουλίου και της 19ης Φεβρουαρίου του 2019) για κρίσιμα ζητήματα (πχ. απόρριψη της δημιουργίας Mall, ναυπηγείου, όροι για την κατασκευή Logistics Center και πενταόροφων αποθηκών, θέματα χρήσεων γης και όρων δόμησης);

   ζ) Στο νέο σχέδιο Master Plan έχουν ληφθεί υπόψη οι αποφάσεις του ΚΑΣ και του ΚΣΝΜ για το θέμα; Οι νέες επενδύσεις εντάσσονται στο πνεύμα αυτών των αποφάσεων;».

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019, 17:44