Η Boeing ανακοίνωσε την Τρίτη ότι οι παραδόσεις αεροσκαφών στους πελάτες της έχουν σημειώσει πτώση περίπου 37% το πρώτο εξάμηνο του 2019, καθώς έχουν πληγεί από την καθήλωση του πλέον δημοφιλούς αεροσκάφους της, του 737 ΜΑΧ, μετά τα δύο περιστατικά συντριβής του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους που σημειώθηκαν στην Αιθιοπία και στην Ινδονησία.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία, στο πρώτο μισό του έτους παρέδωσε συνολικά 239 αεροσκάφη, κάτι που την τοποθετεί σε τροχιά να χάσει τον τίτλο του μεγαλύτερου κατασκευαστή αεροσκαφών στον κόσμο, μετά από οκτώ χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι παραδόσεις της Boeing παρουσιάζουν μάλιστα υστέρηση σε σχέση με την ευρωπαϊκή ανταγωνίστριά της Airbus, η οποία την ίδια περίοδο παρέδωσε συνολικά 389 αεροσκάφη, αριθμός αυξημένος κατά 28% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με πηγές με γνώση του θέματος.

Σημειώνεται ότι ένα νέο πρόβλημα που εντοπίστηκε στα καθηλωμένα MAX τον προηγούμενο μήνα καθυστέρησε εκ νέου την “απογείωση” του συγκεκριμένου τύπου αεροσκαφών, τουλάχιστον μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, δημιουργώντας περαιτέρω προβλήματα στα δρομολόγια των αερομεταφορέων, ενώ ενδέχεται να αυξήσει το κόστος για την Boeing.

Οι παραδόσεις του αεροσκάφους MAX σταμάτησαν τον Μάρτιο, λίγες μέρες μετά τη συντριβή αεροσκάφους της Ethiopian Airlines, που στοίχισε τη ζωή σε 157 ανθρώπους, με την εταιρεία να μην έχει ανακοινώσει έκτοτε καμία νέα παραγγελία για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπενθυμίζεται ότι το περιστατικό συνέβη πέντε μήνες μετά τη συντριβή ενός αεροσκάφους του ίδιου τύπου της Lion Air στην Ινδονησία, που στοίχισε τη ζωή σε 189 άτομα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης