Αύξηση πωλήσεων 2,6% σημείωσε η Tesco για την περίοδο των 12 εβδομάδων έως τις 29 Ιανουαρίου, κατακτώντας την πρώτη θέση μεταξύ των τεσσάρων μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της Βρετανίας.
Ωστόσο και οι τέσσερις μεγάλες αλυσίδες έχασαν μερίδιο αγοράς από τις εκπτωτικές αλυσίδες Aldi και Lidl.

Η Asda, που ανήκει στη Walmart, σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 2,2% στο εξεταζόμενο διάστημα, σύμφωνα με την έρευνα της Kantar Worldpanel.
Οι πωλήσεις της Morrisons αυξήθηκαν επίσης 2,2% και της Sainsbury 1,5%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αύξηση για Aldi και Lidl διαμορφώθηκε στο 16,2% και 16,3% αντίστοιχα, ενισχύοντας το μερίδιο αγοράς τους σε 6,9% και 5% αντίστοιχα.

Όπως επισημαίνεται στην έρευνα της Kantar, η υγιεινή διατροφή συνέβαλε στην αύξηση των πωλήσεων, καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν σε χορτοφαγικά γεύματα και γεύματα vegan.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης