Η Pfizer αναθεώρησε σήμερα ανοδικά τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις του εμβολίου της κατά της Covid-19 για το σύνολο του έτους κατά 7,5% στα 36 δισεκ. δολάρια, καθώς υπογράφει συμφωνίες με χώρες για ενισχυτικές δόσεις και λαμβάνει εγκρίσεις για τη χρήση των εμβολίων της σε μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες.

Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης ότι είναι σε σωστή τροχιά σε ό,τι αφορά την παράδοση 2,3 δισεκ. δόσεων εμβολίων, από τις περίπου 3 δισεκ. που σχεδιάζει να παρασκευάσει φέτος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λόγω μιας πρωτόγνωρης προσπάθειας ανοσοποίησης κατά της πανδημίας της COVID-19 σε όλο τον κόσμο, το εμβόλιο της Pfizer έγινε γρήγορα ένα από τα πλέον ευπώλητα προϊόντα στα 172 χρόνια ιστορίας της εταιρίας. Η εταιρία μοιράζεται εξίσου τα έξοδα και τα κέρδη από το εμβόλιο με τον γερμανικό της εταίρο, την BioNTech.

Άλλες ανταγωνιστικές εταιρίες, όπως η Moderna και η Johnson & Johnson, έχουν συναντήσει προβλήματα στην παραγωγή, πράγμα που βοήθησε την Pfizer να διευρύνει το προβάδισμά της στην υπογραφή συμφωνιών προμήθειας με διάφορες χώρες.

Η Pfizer κυκλοφορεί επίσης ενισχυτικές δόσεις του εμβολίου ενώ αναμένει την έκβαση συνεδρίασης των αμερικανικών ρυθμιστικών αρχών αργότερα σήμερα για τη χρήση των εμβολίων της σε παιδιά ηλικίας 5-11 ετών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εμβόλιο έφερε πωλήσεις 13 δισεκ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο, ενώ αναλυτές ανέμεναν 10,88 δισεκ. δολάρια κατά μέσο όρο, σύμφωνα με έρευνα της Refinitiv.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης