Νέο σύστημα εξυπηρέτησης με ραντεβού ισχύει από χθες στον e-ΕΦΚΑ. Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της νέας υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στη νέα ηλεκτρονική υπηρεσία.

Με απλά βήματα επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν μόνο λίγα λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.

Από τη δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού εξαιρούνται οι παρακάτω συναλλαγές, οι οποίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στους πολίτες, που σημαίνει ότι δε χρειάζεται επίσκεψη σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ για τη διεκπεραίωσή τους:

*Βεβαίωση Α.Μ.Κ.Α (www.amka.gr)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Έλεγχος Ασφαλιστικής Ικανότητας (www.atlas.gov.gr)

*Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης (https://apps.ika.gr/eInsuranceStatement/)

*Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθενείας (https://apps.ika.gr/eEHIC)

* Βεβαίωσης Προϋπηρεσίας (https://apps.ika.gr/eCertRegistered)

*Αίτημα για κύρια σύνταξη https://apps.efka.gov.gr/atlas/

*Πορεία αίτησης συνταξιοδότησης htps://apps.ika.gr/ePensionApplicationProgress.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης