Ανοδικά κινήθηκε και το 2007 ο κεντρικός «κορμός» της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς – οι 29 μεγαλύτερες – καταφέρνοντας να σημειώσει συνολικά, αύξηση κατά 12% σε επίπεδο μικτών αποτελεσμάτων και της τάξεως του 20% από πλευράς κύκλου εργασιών.

Στην κατάταξη των διαφημιστικών εταιρειών βάσει μικτών αποτελεσμάτων στην 1η θέση βρίσκεται η Bold Ogilvy με 19 εκατ. ευρώ έναντι 19,6 εκατ. ευρώ το 2006 (-2,80%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακολουθεί η Spot JWT με 17,6 εκατ. ευρώ και μεταβολή της τάξεως του 1,34% έναντι του 2006.

Αύξηση 2,46% σημειώνει η τρίτη κατά σειρά διαφημιστική, η Ashley and Holmes, η οποία από 15,4 εκατ. ευρώ το 2006 αποσπά το 2007 πάνω από 15,8 εκατ. ευρώ.

Στην 4η θέση τοποθετείται η Leo Burnett με 14,5 εκατ. ευρώ και αύξηση 8,29%, καθώς το 2006 τα μικτά της αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα 13,4 εκατ. ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την 5άδα κλείνει η Fortune με 12,5 εκατ. ευρώ και με άνοδο της τάξεως του 27,3%, καθώς το 2006 τα μικτά της έσοδα δεν είχαν ξεπεράσει τα 9,8 εκατ. ευρώ. Σε επίπεδο κύκλου εργασιών η Leo Burnett προηγείται με 109,4 εκατ. ευρώ και αύξηση κατά 18,1% έναντι του 2006.

Την επόμενη θέση «κατοχυρώνει» η UpSet! με 99,7 εκατ. ευρώ (43,08%), αμέσως μετά ακολουθεί η Ashley and Holmes με 76,9 εκατ. ευρώ (2,85%), η Fortune με 74,6 εκατ. ευρώ και η Βοld Ogilvy με 73,6 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η Spot JWT για το 2007 δεν έχει διαθέσιμα στοιχεία για τον κύκλο εργασιών.

Αξίζει ωστόσο στο σημείο αυτό να επισημάνουμε, ότι στην τρέχουσα επεξεργασία των αποτελεσμάτων των διαφημιστικών εταιρειών δεν συμπεριλαμβάνεται η διαφημιστική BBDO Athens (της οποίας η σχετική επίδοση ανήλθε το 2006 στα 9,3 εκατ. ευρώ), ούτε εξάλλου και οι εταιρείες του Ομίλου της (Team Athens και Arrow) λόγω απαγόρευσης από τη μητρική εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης