Οι πονοκέφαλοι από τις βουβουζέλες στο Mundial μπορεί να αποβούν σωτήριοι για πολλούς φτωχούς ανθρώπους στη Νότιο Αφρική, εξαιτίας της τεράστιας ζήτησης ωτασπίδων.

Όλα ξεκίνησαν, όταν μία μη κερδοσκοπική οργάνωση με το όνομα «Uthango Social Investments» αποφάσισε να κυκλοφορήσει τις δικές της ωτασπίδες και να χρησιμοποιήσει τα κέρδη, για να «ανακουφίσει» τα φτωχά χωριά της Νοτίου Αφρικής, αλλά και για να τους προσφέρει διάφορα είδη τεχνολογίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η «Uthango Social Investments» συνεργάστηκε με τη μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής βουβουζέλων, την «Masincedane Sport», και σε κάθε βουβουζέλα που πωλείται υπάρχει στο πακέτο και ένα set ωτασπίδες.

Η Uthango βγάζει 66 λεπτά από κάθε ωτασπίδα και ήδη έχουν πωληθεί 75.000 τεμάχια.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της οργάνωσης, υπολογίζουν πως μέχρι το τέλος του Mundial θα έχουν πουλήσει γύρω στα 250.000 τεμάχια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης