Ο ”παίκτης” αγοράζει ποδοσφαιρική ομάδα, αλλά θέλει και κανάλι. Παίκτης είναι, ξέρει πολύ καλά πόσο ζυγίζει και ως ασπίδα αμυντική και ως πολιορκητικός κριός ο μοχλός εξουσίας που λέγεται ομάδα. Και κανάλι με δημοσιογραφικό δελτίο ειδήσεων.

Και οι τυφλοί το βλέπουν. Το καταλαβαίνουν και οι κουτοί. Γιατί την τηλεόραση που θέλει να την… εξυγιάνει ο αριστερός (!) σύριζας, να τα δίνουν όλα επιχειρηματίες άσχετοι με τα μήντια. Εννοώ εφοπλιστές και βιομήχανοι οι οποίοι αδιαφορούν να έχουν κέρδη οικονομικά από τα κανάλια, απλά θέλουν να… σαπορτάρουν το κυβερνητικό έργο στο τηλεοπτικό τοπίο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιχειρηματίας αιχμής ο Βαρδινογιάννης και, σταθερά εδώ και 35 χρόνια που έχει εμπλοκή με τον τύπο, χάνει εκατομμύρια. Σε εφημερίδες και κανάλια. Και ο εφοπλιστής Αλαφούζος ενεργοποιήθηκε επιχειρηματικά με τα μήντια εδώ και 30 χρόνια. Πρόσφατα και ο Μαρινάκης.

Τι είναι ισχυρότερο στο δημόσιο βίο της χώρας; Ο Ολυμπιακός π.χ. ή το Mega. Ο Sky ή ο Παναθηναϊκός; Όπως και να ‘χει, κατά 99% ο επιχειρηματίας που παίρνει ομάδα, δεν το κάνει διότι είναι… οπαδός της. Άσχετο ότι είναι πράγματι οπαδός της.

Ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ είναι τεράστια για τα ελληνικά μέτρα “εργαλεία”. Ακριβώς διότι εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι, λόγω της οπαδικής τους αδυναμίας, τόσο εύκολα αποδέχονται την προεδράρα, ακόμα κι αν είναι ύποπτος εγκληματικών πράξεων. Μιλάει η Ιστορία, από το 1960, και το έχουμε δει το έργο σε ομάδες μικρές και μεγάλες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

………………………………………
Ο Αλαφούζος παίζει με τη φωτιά στο deal με Μαρινάκη, διάβασε apodytiriakias.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης